Gabriel Shear Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Mister en mye ytelse av å sette R9800PRO på et 4x AGP HK? R9800PRO støtter vel 8x AGP. Er det noe annet jeg bør se om HK'et støtter før jeg eventuelt kjøper dette kortet? Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Mister en mye ytelse av å sette R9800PRO på et 4x AGP HK? R9800PRO støtter vel 8x AGP. Er det noe annet jeg bør se om HK'et støtter før jeg eventuelt kjøper dette kortet? trikset her er vell å kjøpe nytt HK etter min mening 8) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg er ikke helt sikker, men jeg trur at AGP slotten på hovedkortet har en annen utførelse i forhold til 4x og 8x. Det du prøver å si er at du skal bruke et 9800 kort på et gamelt HK? Les i håndboken for HK. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg bruker et 8x agp skjermkort, men mitt hk støtter bare 4x agp. Så det går nok bra. Ytelses forskjell vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Gammelt og gammelt.. Er et Elitegroup K7S5A hovedkort med 4x AGP som jeg kjøpte for 1 år siden. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg bruker et 8x agp skjermkort, men mitt hk støtter bare 4x agp.Så det går nok bra. Ytelses forskjell vet jeg ingenting om. De har testet det på Tom's det utgjore veildig lite, mindre enn 5% -> så jeg ville ventet med nytt HK, hvis det er bare den grunnen. Njaal Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Orchay.. mente å ha lest noe lignende før at det var veldig liten ytelse forskjell, men var ikke sikker. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå