Gå til innhold

ASUS G73SW og SSD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar :) Er det noen som vet om en versjon av pc-en med bare 1 hdd, har denne "ramma" til å sette inn en ekstra harddisk i den tomme slotten, eller om denne må kjøpes utenom?

Lenke til kommentar

Hei

kanskje litt off topic men:Er ikke hundre prosent sikker men tror at om ikke alt for lenge så skal det komme ut en ny versjon av g73, med SB. Hvis du kan vente bør du kanskje gjøre det! tror den nye asus'en heter g74 elns. Litt kjedelig å kjøpe seg den "gamle" modellenm,det er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar

G74 virker ganske skuffende for min del, da skjermkortet 560m bare er ett litt overklokket 460m. Den leveres 'selvfølgelig' med SB også, og den har nå ett nytt design som ikke er veldig varmt mottatt blandt brukerene, inkludert meg selv. Er glad for at jeg kjøpte G73jh med skjermkortet 5870m, som er kraftigere enn både 460m og 560m. Vet ikke hva dere synes, men søker dere "Asus G74" på google bilder så kan dere se designet selv.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei!

Jeg har G73sw levert med kun en harddisk.

Den har plass til to disker, men den ramma som jeg trenger for montering, følger bare med i ett eksemplar.

Jeg vil også trenge egnede skruer.

Hvilke seriøse butikker i Norge selger denne ramma?

Google gav med en side som bare sender i USA og Canada.

Og en ting til: Hva bør jeg vite før jeg kjøper SSD? Er alle SSDer like, uansett om de er til stasjonær eller laptop?

Gi gjerne en link til Komplett eller Dustin.

Og hvordan funker SSD med dualbooting? Jeg bruker litt Win7, men mest Ubuntu.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...