E-H Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei, vurderer å gå til anskaffelse av en ASUS G73SW. Er det noen som vet om det er en ekstra harddisk slot i denne, og om det er enkelt å sette inn en SSD disk der? På forhånd takk. mvh E-H Lenke til kommentar
E-H Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Takk for svar Er det noen som vet om en versjon av pc-en med bare 1 hdd, har denne "ramma" til å sette inn en ekstra harddisk i den tomme slotten, eller om denne må kjøpes utenom? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ganske sikker på at den ikke er inkludert og at du må kjøpe den separat. Hold oss oppdatert om hvordan det går. Vurderer å gjøre det selv også. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei kanskje litt off topic men:Er ikke hundre prosent sikker men tror at om ikke alt for lenge så skal det komme ut en ny versjon av g73, med SB. Hvis du kan vente bør du kanskje gjøre det! tror den nye asus'en heter g74 elns. Litt kjedelig å kjøpe seg den "gamle" modellenm,det er ihvertfall min mening. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 G73SW har Sandy Bridge prosessor. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 G74 virker ganske skuffende for min del, da skjermkortet 560m bare er ett litt overklokket 460m. Den leveres 'selvfølgelig' med SB også, og den har nå ett nytt design som ikke er veldig varmt mottatt blandt brukerene, inkludert meg selv. Er glad for at jeg kjøpte G73jh med skjermkortet 5870m, som er kraftigere enn både 460m og 560m. Vet ikke hva dere synes, men søker dere "Asus G74" på google bilder så kan dere se designet selv. Lenke til kommentar
Thomas_st Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg har G73SW, ekstra ramme følger ikke med. Jeg kasta ut den originale hybrid-disken og monterte en Intel X25-M 80GB. Funker fint Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hei! Jeg har G73sw levert med kun en harddisk. Den har plass til to disker, men den ramma som jeg trenger for montering, følger bare med i ett eksemplar. Jeg vil også trenge egnede skruer. Hvilke seriøse butikker i Norge selger denne ramma? Google gav med en side som bare sender i USA og Canada. Og en ting til: Hva bør jeg vite før jeg kjøper SSD? Er alle SSDer like, uansett om de er til stasjonær eller laptop? Gi gjerne en link til Komplett eller Dustin. Og hvordan funker SSD med dualbooting? Jeg bruker litt Win7, men mest Ubuntu. Endret 21. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er sikkert mulig å bruke et av disse oppgraderingskitene. http://www.dinside.no/883310/kingston-ssdnow-v200 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har Asus G73JW støtte for tilkobling til 5 ghz trådløst nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå