Gå til innhold

Skal eg klare HL2 med GF4 4200 8x 128mb

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra Planethalflife:

"While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to scale and work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended. Rumors about NVidia or ATI exclusivity are unfounded."

Lenke til kommentar

ville ikke ha stolt så mye på disse min kraverene til spillene.

tror nok hl 2 kommer til og kreve en del av kortet ditt.

uten direct x 9 støtte må man sikker slite med lite oppløsing og dataljene på low.

husker dere da ut 2003 skulle komme ut..da stod det min 500mhz og ge-force 2 kort..

Lenke til kommentar

Du vil sikkert kunne kjøres pillet ,men vil nok ikke få den beste oppløsninge med de beste detaljene nei.

Spillet skal være optimalisert for Radoen 9800 pro og dermed fungerer sikkert også andre modeller som 9700 pro osv veldig bra her, men et Nvidia kort + at det ikke akkurat er det nyeste vil nok bare "overleve"

Lenke til kommentar
The Dev team showed us a demo of a working alpha just to prove that the game's cinematic-style graphics were in-fact, being rendered real time. It was nothing short of amazing, especially considering that it was cutting 70fps in highest detail on a 1.7ghz processor and Geforce 4 Ti4200!

Ovenfor sitat er fra et tysk spill magasin.

Jeg tror ikke dem med DX8 hardware vil gå glipp av mye.

Lenke til kommentar

700mhz og dx6`? :lol:

de sier de bare sånn at de som har for dårlig pc alikavel kjøper det, det går sikkert, men har du planer om og spille uten at det ser ut som en pixel-laggende-suppe så burde du nok ha et dx 8 eller 9 kort.

"det går å kjøre på 700mhz og dx6, men vi sa ikke at det gikk glatt"

Sikkert det stakkarn med 700mhz dx6 skjermkort får høre når han klager..

Lenke til kommentar
Iallefall.. jeg hiver på med 2 x AA og 4 x AF så jeg er sikker på at det ikke blir kantete..  så en video..  må nok litt AA til ja.   :)   er enig med fleste av dere

Det spørs om du kan bruke AA overhodet. Det er desverre en god grunn til at det ikke er blitt brukt AA på de video klippene.

HL2+nVidia=false?

Håper det blir til noe at man kan bruke AA i HL2

Merket på klippet at det var masse kanter som hadde trengt å bli gjevnet ut for at spillet skal bli heelt perfekt.

Lenke til kommentar

I fare for å virke veldig sur og bitter her, kan dere ikke bare se på det som utviklerene har sagt foreløpig (700 mhz min), og heller vente til spillet kommer før du oppgrader, det blir jo helt meningsløst å spekulere i akkurat hvilket maskinoppsett som trengs for å kjøre på hvilke detaljer, det er jo kun spekulasjon (og ofte nokså ubegrunnet sådann).

Og jeg vet, om jeg ikke liker diskusjonen så trenger jeg ikke å være med, men det jeg prøver å si er at hodeløs spekulasjon hjleper ingen, bedre å komme med mer mindre harde fakta, evt grunngi spekulasjonene på en litt bedre måte. Påstander alle, "Du trenger helt sikker 2.5 ghz og radeon 9800" er ikke særlige informative, synes jeg da.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...