Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny spiller med usb/bluetooth

Anbefalte innlegg

Hei, solgte nettopp bilen min med spilleren min så jeg må ha en ny.

Jeg har en Volvo 850 stasj med den orginale store spilleren.

Jeg er da på utkikk etter en spiller som har enten usb eller bluetooth(helst bluetooth).

Slik at jeg kan koble min HTC Desire til den og spille musikk fra Spotify og lade den samtidig.

Kan jeg bare stappe inn en hvilken som helst spiller? Da blir det vel et stort gap mellom der den orginale satt før?

Hvis det har noen betydning har jeg en 12 tommer 800W tror jeg basskasse og en 800W forsterker + noen høytalere jeg tenkte å sette inn.

Tenkte å handle herifra siden det er nærme meg: http://www.strommen-bilradio.no/

Tenkte på en pris rundt 1000 KR.

Takk :)

Endret av Icedragon520
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke noe som er noe å ha til den prisen, hvis du kjøper den der... også må du ha en 1-din ramme i tillegg, Denne spilleren er meget bra til prisen: http://www.pixmania.com/no/no/8684797/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-blue.html

Du mener jeg ikke får noe bra hvis jeg kjøper den hos Strømmen Bilradio mener du?

Ehh 1-Din ramme?

Ramme som jeg kan sette rundt den nye spilleren? Følger dette med i den linken din eller må det kjøpes seperat?

Lenke til kommentar

Du trenger jo slettes ikke bluetooth for å kunne spille spotify fra desiren din, bluetooth suger batteri, og er intet annet enn stress. Og å spille av spotify over spilleren via USB på den telefonen kan du jo bare glemme. Det eneste USB-utgangen kan gjøre for den telefonen der er å lade den.

Jeg foreslår at du kjøper en spiller med AUX-in, da får du en 3,5mm minijack, samme som er på vanlige headset og pc-høyttalere. Da er det bare å plugge i telefonen og spille i vei :) Jeg hører ofte på spotify på min pioneer-spiller via AUX, og det fungerer utmerket!

Lenke til kommentar

Du trenger jo slettes ikke bluetooth for å kunne spille spotify fra desiren din, bluetooth suger batteri, og er intet annet enn stress.

Det var derfor jeg lurte på en bluetooth spiller så jeg kan lade tlfen samtidig

Og å spille av spotify over spilleren via USB på den telefonen kan du jo bare glemme. Det eneste USB-utgangen kan gjøre for den telefonen der er å lade den.

ok

Jeg foreslår at du kjøper en spiller med AUX-in, da får du en 3,5mm minijack, samme som er på vanlige headset og pc-høyttalere. Da er det bare å plugge i telefonen og spille i vei :) Jeg hører ofte på spotify på min pioneer-spiller via AUX, og det fungerer utmerket!

Ja dette er vel den beste løsningen

Har du tips til hvilken spiller jeg kan kjøpe da?

Tror den jeg hadde var 4*50W

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Tja, jeg har nå ihvertfall mye positiv erfaring med Pioneer, og kan anbefale spillerene de leverer. Du får jo ikke all verden til en tusenlapp, men denne spilleren har AUX-in både foran og bak på spilleren, og USB, slik at du kan lade telefonen. Du får jo spillere med AUX fra Biltema til 500,-, men de vil jeg fraråde deg på det sterkeste å kjøpe. Spesielt siden du har/skal oppgradere anlegget ditt.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har nå ihvertfall mye positiv erfaring med Pioneer, og kan anbefale spillerene de leverer. Du får jo ikke all verden til en tusenlapp, men denne spilleren har AUX-in både foran og bak på spilleren, og USB, slik at du kan lade telefonen. Du får jo spillere med AUX fra Biltema til 500,-, men de vil jeg fraråde deg på det sterkeste å kjøpe. Spesielt siden du har/skal oppgradere anlegget ditt.

Flott :) Takk for hjelpen, det blir nok den du linket til. Den hadde de også hos Strømmen Bilsterio for lik pris.

Lenke til kommentar

Eller du kan spare drøyt 500kr ved å bestille den her: http://www.pixmania.com/no/no/8371744/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-ipod.html

Hvis det er sånn at du har en 2-din spiller nå, altså dobbelt så stor som en vanlig spiller, så må du ha en ramme slik at du skjuler det som blir til overs når du mpnterer en vanlig (1-din) spiller ;) Men jeg trodde ikke 850 hadde 2-din orginalt..??

Lenke til kommentar

Eller du kan spare drøyt 500kr ved å bestille den her: http://www.pixmania.com/no/no/8371744/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-ipod.html

Hvis det er sånn at du har en 2-din spiller nå, altså dobbelt så stor som en vanlig spiller, så må du ha en ramme slik at du skjuler det som blir til overs når du mpnterer en vanlig (1-din) spiller ;) Men jeg trodde ikke 850 hadde 2-din orginalt..??

Den går jo også ann :)

Joda stasjonsvogn har det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...