TST Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Razer gir ut musematte for de mest aktive spillerne. Les hele saken Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bruker enda min 5 år gamle Steel 4s Lenke til kommentar
Baini Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bruker en Steelseries, en av dem tynne, å den fungerer fint, er ikke så gammel. Fra SC2 launch, men før det hadde jeg en Age of Empires 3 Steelseries 5L. Lenke til kommentar
HerOptimus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hmm jeg har en gammel 3dfxcool musmatte, jeg fikk den gratis i 1999 da jeg kjøpte en vifte der. den gjør susen den en fantastisk god musmatte. på denne musmatten har sikkert gåt flere mil. har skiftet flere mus en mus matte. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sitter faktisk på en fUnc1030 enda jeg, tror jeg kjøpte den i 2004 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Riktig stygg var den i hvert fall. Fortsatt fornøyd med min Steelseries jeg, kjempekvalitet, ser ingen grunn til å bytte. http://steelseries.com/products/surfaces/steelseries-sx Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sitter faktisk på en fUnc1030 enda jeg, tror jeg kjøpte den i 2004 Denne bytte jeg faktisk ut for et par uker siden! Den er kjempe!Kjøpte min ved lanseringen av fUnc. Gammel !! Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sitter med ei matte som fulgte med en Dell jeg kjøpte i 2003, funker som F. Har skiftet rigg flere ganger enn jeg har skiftet matte Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Eneste gangene jeg bytter underlag til musen er nå jeg bytter pult. Musematte er noe tull, skikkelig mannfolk tar'n bar. 1 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 For meg er tynn stålmatte det eneste som duger.alt annet blir liksom "tregt" Lenke til kommentar
MatiasH Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Her selv den største verjonen av denne musematten uten forsterkede kanter og er kjempefornøyd! Ser at kantene blir litt slitt men tror den kommer til å holde en god stund. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har enda min gode gamme Ice mat muse matte. Er like god som den dagen jeg kjøpte den. Var en periode for mange år siden jeg holdt på å testet mange muse matter, men for mitt bruk (min smak) var det ikke noe som var bedre enn ice mat. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 har ingen andre ord en: herlig musmatte<3 Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 ksoelig å se at det er nettopp denne musematten jeg har =)) Den er herlig å bruke, men er gigantisk... funker også greit som hodepute! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Musematten dukker opp med en tettpakket overflate som er satt sammen av materialer som skal sikre mot slitasje. Goliathus er designet for å vare over lang tid og ved intense spilleøkter, og mattens spesielle tekstur skal klare å registrere hver minste lille bevegelse for maksimal presisjon./url] Hvilke materialer er det snakk om? Denne gangen har vi med kanter med anti-slitasje, så du kan spille enda mer intenst uten å måtte bekymre deg, sier Robert Krakoff, sjefen i Razer USA i pressemeldingen. Kanter? Hvordan kan en musematte bli slitt i kantene? Det er jo ikke der musen skal bevege seg. Omega, Standard, Alpha og Extended, som har veiledende priser på henholdsvis 80, 100, 130 og 190 kroner. Gjerne legg til hva som er forskjell på disse 4 mattene. Selv har jeg ike hatt behovet for musematte etter at Logitech mx518 kom i hus. Artig å se folk på lan med fancy epleproukter leite seg ihjel etter et bedre underlag enn bordet siden musen ikke takler underlaget Lenke til kommentar
Exia Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Musematten dukker opp med en tettpakket overflate som er satt sammen av materialer som skal sikre mot slitasje. Goliathus er designet for å vare over lang tid og ved intense spilleøkter, og mattens spesielle tekstur skal klare å registrere hver minste lille bevegelse for maksimal presisjon./url] Hvilke materialer er det snakk om? Denne gangen har vi med kanter med anti-slitasje, så du kan spille enda mer intenst uten å måtte bekymre deg, sier Robert Krakoff, sjefen i Razer USA i pressemeldingen. Kanter? Hvordan kan en musematte bli slitt i kantene? Det er jo ikke der musen skal bevege seg. Omega, Standard, Alpha og Extended, som har veiledende priser på henholdsvis 80, 100, 130 og 190 kroner. Gjerne legg til hva som er forskjell på disse 4 mattene. Selv har jeg ike hatt behovet for musematte etter at Logitech mx518 kom i hus. Artig å se folk på lan med fancy epleproukter leite seg ihjel etter et bedre underlag enn bordet siden musen ikke takler underlaget Hånden og håndledd sliter veldig kanten på matten. Forskjellen er størrelsen. Det ligger litt i ordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå