abene Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Mange tror Facebook vil kapre selskapet. Google og Facebook slåss om Skype Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 JEg slutter med skype om det blir en facebook portal med masse piss. Facebook ødelegger nok som det er. 3 Lenke til kommentar
morten242 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis det skjer slutter jeg med Skype og går rett til Google Voice, orker ikke Facebook i Skype. 1 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg er helt enig med de to over meg: hvis Facebook kjøper Skype, bytter jeg til Google voice eller noe tilsvarende. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvorfor det? Hvem som eier det er ikke så viktig for meg. Verre er det om de skal integrere alle kontakter og ting mellom facebook og skype. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Thats what im talking 'bout. Om det blir en facebook portal som overfylles av statusmeldinger og nyhets varsler så er det bare en plage isteden for et verktøy Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Eg bryr meg ikke om at hvem som helst andre kjøper Skype, men om det blir Facebook slutter eg med Skype tvert. Facebook har en stygg tendens til å infisere alle tilknyttede tjenester. Orker det ikke. 1 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ville vært spennende om Cisco hadde komemt på banen. 1 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Syns det ikke gir helt mening å si at siden google allerede har en tjeneste så er det ikke like sannsynlig at det er google som kommer til å kjøpe det. Er jo en veldig god grunn å kjøpe opp skype hvis man selv har en lignede tjeneste, både for å fjerne konkurrenter og for å skaffe seg mer og kanskje bedre teknologi Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Google kjøpte jo YouTube så hvorfor ikke Skype. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 En klar fordel om Facebook tar Skype er jo at man antageligvis ikke vil trenge en egen konto til Skype og at man kan ringe stort sett alle på vennelisten. Om dette er "noe" invanderende er en annen sak Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Yes, da blir jeg ikke ringt opp av alle de jeg ikke har lyst til at skal ringe. Om de i det hele tatt lager en slik funksjon skal den være mulig og skru på, ikke av, men på. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Foretrekker mumble/teamspeak. Da har man muligheten til å mute personer som lager lyd, etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 En klar fordel om Facebook tar Skype er jo at man antageligvis ikke vil trenge en egen konto til Skype ... ...men man vil antagelig trenge en fjesbok konto, noe som er helt uaktuelt. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg vil ikke ha en masse facebook dilldall. Jeg bruker Skype for å ringe, ikke for å oppdatere facebook statuser etc. 2 Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Skype og facebook kan jo intregreres den dag idag though. Ikke prøvd det men. 1 Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Skype er genialt! synd om en aktør skal inn og ødelegge hele konseptet med masse reklame og drit. Skjønner ikke hvorfor Google ikke bare kan lage sin egen! Google har ALT de trenger for å få hjulene i sving ganske fort. Og når det gjelder Facebook,... usjh bla bla bla Endret 6. mai 2011 av darapa Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 La oss håpe at Google tar over. Skal Facebook gjøre det er vi fortapt. Da må jeg kutte ut Skype Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg har også størst tro på at Google vil få det best til som eier av største andelen i Skype. Regner nesten med at Ebay sitter på sin andel enda? Det hadde heller ikke skadet å få Skype inn i børsmarkedet gjennom selskapet Google. Er ikke både Skype og Facebook i privat eie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå