The Crusher Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei. Skal ha framføring neste uke, og jeg klarer ikke å velge noe å skrive om. Vilke konflikter etter den kalde krigen kan jeg skrive om, og vilke er det mye inforasjon om på nettet? Kan kankje ramse opp alle mulige oppgavevalg senere, har ikke arket her og nå.. ' På forhpnd, takk for svar. Hilsen, Crazyjoey Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tidligere Jugoslavia har mye interessant materiale. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Så slik ut ja thx Men, fant oppgavearket nå. Har valgene: Midtøsten Golfkrogen Rwanda Balkan Terrorisme Menneskerettighetene - brudd på disse En aktuell konflikt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Balkan = tidligere Jugoslavia, sånn omtrentlig. Der kan du f.eks. skrive om okkupasjonen av Sarajevo, Srebrenica-massakrene og rettsoppgjøret som fortsatt pågår. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg havnet på balkan, og skrev om en eller anen borgergrig mellom 1991 og 95. Fikk en 4'er, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå