Arodem Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sommerspillet blir større, bedre, og muligens litt nyskapende. Les hele saken Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hmm... Får nesten vente til anmeldelsen, men foreløpig trur jeg heller jeg bruker penga på Batman: Arkham City Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ser veldig spennende ut. Elsket det første spillet. PS3 har gode eksklusive titler. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det første spillet var konge...men vet ikke helt om tanken på å knerte "Godzilla" er det som appelerer mest. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Åpnet artikkelen, ble nysgjerrig på om det var ett billiard-spill :!: Farlig lavt den høyspentledningen lå i terrenget. Endret 6. mai 2011 av G Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dette er det spillet jeg gleder meg mest til i sommeren og topp 2 på min personlige liste for iår!! Fikk platinum på eneren som er fantastisk bra!! Beste sandkassespillet med en ny superhelt i mine øyner ihvertfall. Likte godt Head-Shock istedenfor headshot. Beste jeg fikk til var 15 head-shocks på rad mens jeg gamet Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Infamous kom ut i 2009, ikke 2008. Flau feil, Gamer. Hadde kanskje ikke skadet å sjekke opp mot Wikipedia en gang i blant. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Blir bra dette, håper bare det ikke blir like repetivt som det første spillet. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Syns det første spillet faktisk hadde varierte oppdrag, ikke bare drep alt du ser hele tiden. Oppfølgeren kan bli et lite mesterverk virker det som, Sucker Punch har aldri skuffet meg! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Infamous kom ut i 2009, ikke 2008. Flau feil, Gamer. Hadde kanskje ikke skadet å sjekke opp mot Wikipedia en gang i blant. Du har selvfølgelig helt rett. Har ordnet opp i dette nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå