Haawtie Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Har så sinnssykt lyst på Supra Society Purple å Supra Society Blue/Lime.. Men finner ikke det noen plasser. Det er enten en fake side eller at de ikke har min størrelse.. Hvis noen av dere vet hvor jeg kan finne de skoene i størrelse 41-42, så hadde jeg sotet veldig stor pris på! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Du laget en prikk lik tråd og ble tipset om å spørre i "Streetwear-tråden" også lager du bare en ny lik tråd samme sted? Og med tidenes dårligste tittel.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Bæææste emnetittel jeg har sett idag og skoene såg ikke noe bedre ut. Lenke til kommentar
Haawtie Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Du laget en prikk lik tråd og ble tipset om å spørre i "Streetwear-tråden" også lager du bare en ny lik tråd samme sted? Og med tidenes dårligste tittel.. Hva med å bare svare? Hvis ikke du vet, så holder du kjeft? Hvis du faktisk har så lite å gjøre at du må sitte å kritisere alt å alle her isteden for å hjelpe folk, så kan du bare gi faen. Bæææste emnetittel jeg har sett idag og skoene såg ikke noe bedre ut. Du har ikke peiling Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Bæææste emnetittel jeg har sett idag og skoene såg ikke noe bedre ut. Du har ikke peiling Det har du fullstendig rett i. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Det er nok med én tråd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg