ATWindsor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Javel? Mener du diskbytter er irrelevant for spillopplevelsen? Hva om det var 10 Dvder, 20 Dvder? Fortsatt ingen negativ innvirkning? Det sier seg selv at det er en negativ påvirkning på spillopplevelsen å måtte bytte plate. AtW Strengt tatt så er det irrelevant, her er det snakk om 3 Dvder og jeg antar såpass at diskbytte ikke er lagt midt i en actionsekvens men på et mer naturlig sted for et kjapt avbrekk. Om det hadde vært 10-20 Dvder som måtte byttes i en tilfeldig rekkefølge titt og ofte, så ville det vært negativt. Men tre tror jeg de fleste klarer å leve med, jeg overlevde fint at det var to disker på ME2. Hurever, jeg forstår at det innvirker negativt for noen. Dog virket det bare som det ble blåst ut av proporsjoner. At man "klarer å leve med det" er ikke det samme som at det ikke har en negativ innvirkning på spillopplevelsen. Loadetider har også en negativ innvirkning på spillopplevelsen, selv om man klarer å leve med det. AtW Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Javel? Mener du diskbytter er irrelevant for spillopplevelsen? Hva om det var 10 Dvder, 20 Dvder? Fortsatt ingen negativ innvirkning? Det sier seg selv at det er en negativ påvirkning på spillopplevelsen å måtte bytte plate. AtW Strengt tatt så er det irrelevant, her er det snakk om 3 Dvder og jeg antar såpass at diskbytte ikke er lagt midt i en actionsekvens men på et mer naturlig sted for et kjapt avbrekk. Om det hadde vært 10-20 Dvder som måtte byttes i en tilfeldig rekkefølge titt og ofte, så ville det vært negativt. Men tre tror jeg de fleste klarer å leve med, jeg overlevde fint at det var to disker på ME2. Hurever, jeg forstår at det innvirker negativt for noen. Dog virket det bare som det ble blåst ut av proporsjoner. At man "klarer å leve med det" er ikke det samme som at det ikke har en negativ innvirkning på spillopplevelsen. Loadetider har også en negativ innvirkning på spillopplevelsen, selv om man klarer å leve med det. AtW -_- Ser ikke hvor du får denne negative innvirkningen fra. Mulig du bare er negativ person av natur. Men det å bytte CD krever ikke mye. Du får en pause fra spillingen, noe som egentlig alle skal siden det skader øyne osv osv. Bare for å provosere deg littegrann: Jeg GLEDER meg til å bytte cd i L.A. Noire. Dvd at da er jeg 1/3 og 2/3 ferdig med spillet Endret 9. mai 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 -_- Ser ikke hvor du får denne negative innvirkningen fra. Mulig du bare er negativ person av natur. Men det å bytte CD krever ikke mye. Du får en pause fra spillingen, noe som egentlig alle skal siden det skader øyne osv osv. Bare for å provosere deg littegrann: Jeg GLEDER meg til å bytte cd i L.A. Noire. Dvd at da er jeg 1/3 og 2/3 ferdig med spillet :drool: Det har nok heller med å gjøre at jeg er saklig, alle som ikke er blindet av forventninger skjønner jo at det er et negativt aspekt å måtte bytte plate. Det har lite med negativitet å gjøre, det har med å innse det åpenbare å gjøre. Argumentene dine for at det negative aspektet ikke er så stort er fullstendig irrelevante i denne sammenhengen (og også litt underlige, en bil som kutter ut i 5 minutter med tilfeldig intervaller er ingen fordel, selv om man bør ta seg fri fra bilkjøring) Ellers kan jeg informere deg om at du kommer det videre i spill som ikke har platebytte også. AtW Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå må noen krype til korset ser det ut til. Sitter igjen med minnene fra folk som nektet for at spill kom til å komme på flere plater under den verste 360 vs ps3-diskusjonen når konsollene var nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå