Odesseiron Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Revelations blir Ezios siste kapittel, og finner sted i edle Konstantinopel. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Som alltid til Assassins Creed så gleder jeg meg noe enormt. Både det og Skyrim i November. Kanskje bra at Mass Effect 3 ble utsatt Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Ezio igjen? Jaja, siste gangen da hvertfall Håper det blir med "nåtid"-story. DIGGA det Lurer på hvor mange spill det blir av serien også Edit: Lurer på om man faktisk blir en snikmorder som i eneren Der man faktisk kunne drepe noen av bossene uten å bli oppdaget. Har ikke testet Brotherhood enda, men i 2eren så fikk man ikke til det. Det ble flere jakter og actionpregete sekvenser, men jeg vil holde pusten, og juble når slemmingen faller av ett stille blad enn 30 vakter ligger strødd rundt og han er den eneste igjen Endret 6. mai 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Azper Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hva er den kroken han har stikkende ut av høyrearmen? Ny hidden blade? Klatreutstyr?:o Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ja, dette blir sweet ^___^ Assassin's Creed spillene, er noe av de jeg har brukt mest tid på av alle spill de siste 3-5 åra tror jeg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ezio en tredje gang er greit nok, hadde dog håpt vi skulle hoppe til den Franske revolusjon eller rundt Napoleons tid. Så håper det neste Ac bringer oss noen århundrer fremover. Heldigvis er Ezio en bra hovedkarakter iforhold til Altair Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Normalt ville jeg avfeid dette som melking, men etter å nettopp ha storkost meg med Brotherhood sier jeg bare: Kjør på! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tøft. Må kanskje spela gjennom AC2 nå. Og så brotherhood. Så kan eg skaffe meg dette. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Husker da de sa Brotherhood ville bli det siste spillet med Ezio. Jaja, de må gjøre noen store forandringer for å fange min interesse. Synes spillene var veldige gode, men gikk ganske lei mot slutten av alle tre. Og i mine øyne har de fullstending tatt av med historien, noe som er svært synd i mine øyne. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har spilt gjennom AC1 og 2, men vet ikke helt om jeg skal gidde mer. Spillene er kjekke å spille, men når du er gjennom historien så er all moroa over. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tenker PC-versjonen kommer i mars neste år jeg...At det kommer i november skjer ikke. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva er den kroken han har stikkende ut av høyrearmen? Ny hidden blade? Klatreutstyr?:o Hvis du ser i navnet på bildet så kan man kanskje ane at kroken heter "Hookblade". Så sannsynligvis et hjelpemiddel for klatring, men fikk man ikke dette i Brotherhood da? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Det er en ny gjenstand kalt hookblade, som lar deg navigere byen kjappere og gir deg et nytt våpen å knerte fiender med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå