Christian86 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Okei, kjøpte meg en NetMD spiller på torsdag enten er det bare meg eller så virker det som kontrollen er feilplassert, for den må dyttes opp før å gå tilbake og ned for frem. Den er motsatt plassert i forhold til andre spillere fra Sony. Slik at den må holdes fra venstre for å kunne ha den riktig, mens andre må ha den fra høyre :o andre ting er at når jeg flytter over sanger så får de mye ulyder med seg. Som når man hører på radio og dekningen er dårlig så hører man skurring. jeg får heller ikke flyttet over opptak jeg har tatt med mikrofonen jeg kjøpte til den. er denne helt på tryne eller hva er galt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 bare ta den tilbake dit hvor du kjøpte den og forklar dine problemer så fikser sikkert de det:) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 jeg har ikke tid til å la dem fikse det, det er det største problemet Tror du de vil gi meg ny, ettersom den ble kjøpt torsdag og ikke har fungert som den skal fra begynnelsen av? fikk ikke brukt den fredag pga lading, ikke særlig i hvert fall Men virker det som fjernkontrollen ikke er laget skikkelig eller bare jeg som virkelig har blitt forviiret. alltid trodd at ned skulle være tilbake og opp frem, men her er det helt motsatt. Virker som den er helt speilvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå