Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skurring på lyden !

Anbefalte innlegg

Nytt problem, ny tråd. Ser ikke ut til at jeg noen gang skal få ta i bruk nye drømme pcn.

Nå er det lyden som står for tur.

Den er helt fryktelig, skurrer/lagger/krakler eller hva en nå skal kalle det !! Det er ikke høytalerne som er blåst, det er slik på alle høytalere og headset jeg prøver.

Det er ikke feil med USB porten, har prøvd alle portene, fant til og med en audiojack sak å teste med, men nei, samma lyden da også.

Har vært et rent Hel****e til styr med drivere i hele kveld, fjerne, installere på nytt osv, men masse komplikasjoner, men driverne er på plass som dem skal nå og lyden er like ille.

Hva gjør jeg nå ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...