Sirslask Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Har et kort som begynner å dra på årene men er i helt fin stand. Har tenkt til å ta ut kortet for å bygge maskinen om til mediasenter og lurte derfor på om det er idetheletatt noe vits å prøve å selge det eller er det for gammelt til at det er interesse? http://www.hardware.no/artikler/geforce_7900-serien/25422/9 Link til en test av kortet. Og såklart hvordan pris jeg kan forvente? Endret 5. mai 2011 av MotorsagJenny Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Om man ser på alder og ytelse så er det ikke verdt mer enn 250kr. Derimot så finnes det alltids de som vil betale litt ekstra for de gamle toppkortene. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vel, med tanke på at jeg nylig kjøpte et 8800gt for kr 150 så tror jeg kanskje 250 er litt drøyt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ytelsesmessig er det jo helt utdatert... Du får flere ganger kraftigere kort til 800 kr som bruker mindre strøm og ikke bråker. Det eneste håpet ditt må bli samlere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) 7900gtx er verdt mer for meg enn 8800gt i forhold til hvor høy feilrate det har vært på 8-serien. 250kr er absolutt makspris jeg ser for meg at et slikt kort kan være verdt (for min del hadde jeg heller beholdt det, man finner alltid et bruksområde for pci-express skjermkort med relativt stabile drivere) EDIT: 7900gtx var relativt stille så vidt jeg husker Endret 6. mai 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå