BA1 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Eg har tatt nokre filmklipp med mitt digitale kamera, Canon Ixus 300. No har eg lyst til å redigere desse klippa i Vegas 4, men Vegas klarer berre å "tyde/lese" lyden og ikkje biletet. Nokon som har erfaring med å konvertere desse filmklippa til eit meir standard format, f.eks. vanleg mpeg? Etter som eg har forstått er filmklippa koda i såkalla Motion jpeg (Mjpeg). Eg har meir enn nok kodek til å vise filmen, m.a. PicVideo Mjpeg. Så filmane vert vist heilt fint i WMP 7. Bruker vanlegvis Virtual Dub 5 til slike oppgåver som dette, men VD klarer ikkje å vise videoen eingang. Nokon som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror du kan konvertere denne med f.eks Windows MovieMaker som følger med Windows XP. Ellers tror jeg også de aller fleste redigeringsprogram kan konvertere til et leselig format for deg. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Takk.. Moviemaker funka faktisk. Lagra videoen i WMA format som eg kunne bruke i Vegas. Trur ikkje kvaliteten vart forringa noko særleg heller.... Da enkla e visst ofta da besta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå