jonnor Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor får jeg session_error når jeg prøver å poste? Har skjedd en del ganger i dag... Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg får det også... Utrolig irriterende!!!!! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Det er du ikke alene om. Har det skjedd med deg og? I dag eller en annen dag? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Alle under 200 innlegg får denne meldingen i dag. Sikkert server problemer :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Serveren har litt problemer, men vi jobber med saken. Vi beklager problemene dette medfører og håper de vil forsvinne fryktelig fort. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Serveren har litt problemer, men vi jobber med saken. Vi beklager problemene dette medfører og håper de vil forsvinne fryktelig fort. Ja, skremm dem bort, med en gang... (bra at dere jobber med saken) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Ja. skulle liksom poste noen viktige sjøl.. uff.. irriterende.. håper dere fikser det fort. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Alle under 200 innlegg får denne meldingen i dag. Sikkert server problemer :wink: Ehm? Se hvor mange innlegg jeg har, jeg og fikk den meldingen Lenke til kommentar
mr x Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 takk for svaret yummy... det var like før jeg gjynte og formatere disken min. trodde win xp hadde fått solstikk Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Når kan det forventes å vere fikset? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Merker i tillegg at forumet er fryktelig tregt. Men det henger vel sammen med den andre feilen. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Merker i tillegg at forumet er fryktelig tregt. Men det henger vel sammen med den andre feilen.Det går i rykk & napp ja - omtrent som da serveren hadde viftefeil. Pussig ting, da jeg åpna etpar sider der 'Folo' har innlegg, så hang avataren http://itstudiet-oslo.bi.no/s0213364/Bilder/1.jpg i flere minutter før den var ferdig lastet... ved gjenåpning går den greit, siden den vel ligger i web-cachen, men pussig lell. . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Invalid session igjen.. på forumet merker det spesielt på http://forum.overklokking.no Lenke til kommentar
amund Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Vi har brukt en del tid i helgen på å feilsøke, foreløpig uten hell. Kan dessverre ikke si annet enn at vi jobber med saken, og prøver så godt vi kan å finne løsninger... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå