Unknown Username Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hey forumbrukere, Vet at dette garantert har blitt spurt om før, men jeg kan tenke meg oppdaterte svar og muligens fra nye brukere. Har da blitt litt kjent med en jente jeg er svært interessert i, på alle måter. Jeg merker på henne at følelsene er gjensidige, og om dette IKKE er tilfelle tar jeg heller sorgene om de kommer. Nå tenker jeg mest på å gå riktig frem. Saken er, at jeg kun har kjent jenta i en ukes tid, og nå kan hun tenke seg å finne på noe med meg (det sa hun til meg), muligens til helgen eller en annen dag. Jeg ønsker selvsagt å finne på hva som helst med henne, men vil jo gå frem riktig så vi ikke blir sittende i en klein stillhet. Har noen her anbefalinger til hva vi kan finne på? Tråden VIL bli oppdatert om hvordan det går! Takk! Mvh, Gutt 18 Endret 5. mai 2011 av Unknown Username 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bor du hjemme? Evt eget kjøkken eller tid uten familien der? Selv foretrekker jeg å invitere hjem på middag, men jeg inser jo at jeg begynner å bli gammel (25) Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er i samme båt som deg, bare at jeg kjente jenta i en mnd. Inviterte hun på bowling, det likte hun. Tenk om jenta du er interessert i ville ha likte noe sånt. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Ja sett flere steder at bowling tydeligvis funker, men jeg vil ikke egentlig at hun skal føle at det blir en date. For jeg vil jo gjerne ha mulighet til "bare å chille" med henne så hun ikke føler at vi må drive med en aktivitet for å kunne være i lag. Vanskelig situasjon, men med en gang jeg først kommer i gang tror jeg det fort blir mye lettere, men man må jo finne på noe å starte med... hehe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg er like gammel som deg. En gang da jeg hadde huset for meg selv, inviterte jeg ei jente hjem til meg og vi bakte en marsipankake. Etterpå spiste vi et stykke av kaka, så på TV og pratet. Ingen av oss hadde bakt kake før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå