Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å finne på noe med en venninne

Anbefalte innlegg

Hey forumbrukere,

Vet at dette garantert har blitt spurt om før, men jeg kan tenke meg oppdaterte svar og muligens fra nye brukere.

Har da blitt litt kjent med en jente jeg er svært interessert i, på alle måter. Jeg merker på henne at følelsene er gjensidige, og om dette IKKE er tilfelle tar jeg heller sorgene om de kommer. Nå tenker jeg mest på å gå riktig frem.

Saken er, at jeg kun har kjent jenta i en ukes tid, og nå kan hun tenke seg å finne på noe med meg (det sa hun til meg), muligens til helgen eller en annen dag. Jeg ønsker selvsagt å finne på hva som helst med henne, men vil jo gå frem riktig så vi ikke blir sittende i en klein stillhet. Har noen her anbefalinger til hva vi kan finne på?

Tråden VIL bli oppdatert om hvordan det går!

Takk!

Mvh,

Gutt 18

Endret av Unknown Username
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja sett flere steder at bowling tydeligvis funker, men jeg vil ikke egentlig at hun skal føle at det blir en date. For jeg vil jo gjerne ha mulighet til "bare å chille" med henne så hun ikke føler at vi må drive med en aktivitet for å kunne være i lag.

Vanskelig situasjon, men med en gang jeg først kommer i gang tror jeg det fort blir mye lettere, men man må jo finne på noe å starte med... hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...