Gå til innhold

Passer denne til Sony A33?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sigma, Tamron og Tokina er objektivprodusenter. De andre punktene er ikke så viktige.

Teleconverter er en dings med optikk som endrer brennvidden (bildevinkelen). DT er en betegnelse fra en bestemt produsent - ikke noe som er relevant for deg nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøp for all del ikke Sigmaen den er elendig, du vill få bedre bilder med å kjøpe et kompaktkamera til 500.-

Etter å nå ha testet det litt så vil jeg påstå at kvaliteten er (minst) like god som kit-linsa. Fornøyd når den bare kostet 1500,-. Så nå skal 18-55 linsa ut på finn. Så får vi se om det kanskje blir 70-300 macro eller 50mm F1.8 snart. 10-20mm kunne vært interessant men da må en vel opp i 3-4000,-.

Kan jeg få en forklaring på 70-300 linsa fra sigma. Det er en macro-bryter på det. Hva gjør den egentlig?

Har begynt å lese på The Complete guide to Sony's Alpha 33/55 SLT Cameras av Gary Friedman. Anbefales for de med A33/A55. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det verdt å betale rundt 800,- ekstra for 50MM F1.4 kontra 50mm F1.8?

Finner ingen direkte sammenligninger der ute på disse to.

1.4 modellene fra samtlige produsenter er bedre optisk(skarpere og bedre fargebrytningskontroll o.l.) enn 1.8 modellene, derfor vil jeg si ja; det er verdt det. :)

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...