Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkort driver kræsjer når jeg kobler til TV (S-Video)

Anbefalte innlegg

Hei. Har en stund brukt s-video kabel fra pc til tv. Her en dag begynte driveren til skjermkortet å kræsje hver gang jeg "koblet til" tv som skjerm 2 på display settings. Oppdaterte driveren men nå skjer det ingenting på tvn. prøvde da den gamle driveren men den fortsatte å kræsje. Skjermkortet er ett gforce 8800.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo definitivt ut som et driverproblem da...

Har du prøvd de nyeste beta driverene? Guru3D har fullt utvalg. Bare plukk den nyeste du finner der for det OSet du kjører. Kanskje det er verdt å kjøre drivercleaner først for å fjeren alt av gamle drivere i tilfellet det har oppstått noe grums i de gamle som kan henge igjen på noen måte.

PS: om du bruker windows 7 (jeg tror ikke dette var i Vista), så kan du bruke windowstast+P for å raskt velge mellom forskjellige skjermkonfigurasjoner av/på/clone/extended osv. Det er veldig kjekt å kunne slå det enkelt av og på ved behov uten å åpne masse menyer.

-Stigma

Lenke til kommentar

Nå har jeg avinstallert å installert både forrige + den nyeste driveren fra guru3d men problemet vedvarer. har også gått igjennomm konfigurasjonene på nvidia control panel.

Bruker vista på denne. Er vel ingen grunn til å prøve å laste ned en eldre driver heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...