Djevelen Marcus Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei, jeg lurer og lurer her i kroken min, men kan ikke finne et svar på hvilken distro som er best for gaming (Wow, Minecraft) På en laptop som ikke har så mye krefter. Den Greier Wow i W7, men minecraft lagger, det lagga ikke i ubuntu en gang når jeg brukte det. Men har hørt at det bruker mye ressurser. Noen Tips til hva jeg burde prøve ut? Link ville vært kult også;D 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://supergamer.org/ Er utrolig mye gode spill med denne duallayer saken, synd det ikke finnes slike distribusjoner som denne. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg vil ha en distro som er ganske clean, ikke en som er bare for spilling. Har et liv også ^^ Jeg tenkte på noe som kjører veldig lett på en gammel laptop. Fant Mint men hvet ikke helt? Endret 5. mai 2011 av iMarcus Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei. Spørs hvor bra maskinvare i PC`en din er, også spørs det hvor mye Linux du kan fra før og om du kan å bruke google og er villig til å lære. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ubuntu er vel fortsatt det beste, dog, archlinux får kanskje en annenplass(men det er noe herk å faktisk sette opp). Det du drar som "oppgradering" er vel aldri mye, så..... saken er vel at det handler om drivere, og Ubuntu har den beste driver bunken fordi de er størst. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ubuntu eller Debian (evt. ferdigoppsatte #!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå