xaevo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg har bestillt et Connect3d Radeon 9700Pro, men jeg lurte på om jeg får noe bedre for pengene med det kortet enn vis jeg bestiller ett Saphire Radeon for 400 kroner mindre?? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 De to merkene skal være helt like. Det kan være noe utseendemessig forskjell på viftene, egene logo osv. Ellers må du se på hva som er forskjell på medfølgende software/spill ol. Lykke til med nytt kort Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Eg har Connect3d og er max. fornøyd Du velger sjøl, men connect3d er bra, fikk masse bundle med mitt kort vertfall...stort sett sånt som skiller kort fra kort Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg hadde 9700pro connect 3d før og det kan jeg trygt anbefale.. Overklokkingsvennlig også. Lenke til kommentar
trumic Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror connect3d kortet er BBA. Sapphire er PBA. Mitt C3D 9500pro er i hvertfall et BBA Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det har egentlig lite betydning...Saphire er et veldig populært merke, men det er jo så å si de samme kortene med den samme ytelses. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er et kjent sak at har du ikke god utlufting av ditt kabinett så blir disse to skjermkortene som er nevnt over svært varme. Jeg valte Hercules sitt skjermkort i stedet pga at de har satset mere på kjøling -- det er jeg glad for i dag. Uansett valg av Radeon 9800 familien så trur jeg du vil bli fornøyd. Lykke til med ditt valg. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Sapphire er BBA, C3D er BBA.. Det er iallefall det som har komt opp på mitt tidligere C3D Radeon 9500 Pro, og mitt nåværende Sapphire Radeon 9800 Pro Atlantis.. Begge merkene er å anbefale på det sterkeste! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tror vi kan konkludere med: Kjøp sapphire hvis du ikke gidder å betale ekstra for c3d's bedre bundle? (vet ingenting om bundlene her jeg da ) Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Når jeg kjøpte mitt C3D kort, fulgte det bare med drivere. På Sapphire kortet fikk jeg med RTCW, ikke at det er noe nyhet eller no, men der var i allefall noe en kunne kalle en bundle. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvor vil dere si at dette kortet kommer inn opp mot de nevnte saphire og C3D? Hightech Excalibur ATI Radeon 9600Pro 128Mb DVI TV-out Retail AGP? Har nettopp bestillt det, så si noe positivt da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvor vil dere si at dette kortet kommer inn opp mot de nevnte saphire og C3D? Hightech Excalibur ATI Radeon 9600Pro 128Mb DVI TV-out Retail AGP? Har nettopp bestillt det, så si noe positivt da tja kortet er vel billigere, grei ytelse for pengene. kan klokkes litt i hvertfall. muligens litt roligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå