leorat Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 skal selge mopeden min, og lurer på hvilke kontrakter jeg trenger? vet jeg kan hente det meste rett fra internett, men vet ikke hva jeg trenger! veit jeg hvert fall trenger denne: http://forbrukerportalen.no/filearchive/51403_Kjop_motorsykkel_moped_BM_nett%20versj2%2023.03.2011.pdf men er det noe mer som er nødvendig? :O Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kontrakten du har funnet fungerer. Husk å kryss av på selges som den er. Og del 2 av vognkortet sendes inn. Pass på at det blir gjort. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Kontrakten du har funnet fungerer. Husk å kryss av på selges som den er. Og del 2 av vognkortet sendes inn. Pass på at det blir gjort. okei! Så jeg har ansvar for og sende inn kontrakten + vognkort del 2, eller er dette kjøpers ansvar? tusen takk for svar btw! (: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kontrakten skal ikke sendes inn. Det er bare bevis på at den er kjøpt. Vognkort del 2 er ditt ansvar. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Kontrakten skal ikke sendes inn. Det er bare bevis på at den er kjøpt. Vognkort del 2 er ditt ansvar. ja okei! så bør jeg ha 2 kontrakter? en for meg, og en for kjøper? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, Og du MÅ ikke sitere innlegget rett over deg Lenke til kommentar
leorat Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 haha, den er grei! tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå