Dufen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Vet ikke om jeg poster i rett del, men here goes... Jeg får ikke trykt på spoilere. De vises som spoilere har sett ut før men når jeg muser over de vises ingen "hotlink" eller hva det nå heter. Om jeg trykker på de så merkes de bare... Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? Det begynner å bli kjedelig å åpne et svar for å se hva som er i spoiler Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Prøvd å tømme cache og fjerne cookies? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Om du mener verktøy->alternativer for internett->slett så har jeg prøvd det. Eller er det andre måter? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hva nå da, når jeg logger UT så kan jeg se hva som er i spoilere men ikke når jeg er innlogget... Dette må vel være jobb for en moderator eller lignende? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Slett mine cookies nederst på denne siden Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 teste Funke heller ikke... Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvilken nettleser bruker du? Du bruker ikke tilfeldigvis noscript eller lignende? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Nei, bruker standard MS exploder. Den ble akkurat oppgradert til nummer 9 om det har noe å si? Jeg kan se spoilere om jeg er logget ut og bare leser som gjest Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Prøv en annen nettleser, og fortsett diskusjonen i Trackeren. Jeg stenger denne tråden da Trackeren er riktig sted for feilmeldinger og slik support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg