Megnus Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://soundcloud.com/faintingpeople/fainting-people-the-body-is Club-ish låt Lenke til kommentar
jevli Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Stilig sang Beaten i starten var litt kjedelig. Følte jeg måtte komme meg gjennom denne. 01:15: Blir lei dunkingen etter 5 sekunder. Kanskje finne noe som har litt mer "kraft". Rytmen/farten er grei men selve "dunk"-lyden :/ 02:00 Stilig parti, liker sånne "pauser". Men prøv å varièr det litt mer underveis. Trenger ikke forandre melodien hovedsaklig, bare hent litt mer utav den.. Har du tenkt å avslutte sangen slik? Kunne heller bare kuttet sangen på 04:44 eller fade out. Alt i alt, bra forsøk syns jeg Hva bruker du? Og hvor gammel er du? bondegutt Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Laget låten på ca 2 timer i kveld. Bruker hovedsakelig FL Studio. Men også Pro Tools til noen elementer. Er 20 år. Nybegynner i FL Studio. Bra du kommer med slike inputs. Skal tenke på det =) Er meningen sangen liksom skal funke for dansegulvet. Men vet ikke hvordan jeg lykkes. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Skjønner. Vel, stå på. Sleng ut updates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå