jevli Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ser da bra ut dèt Nå vet jeg ikke hvor mye du har tenkt å bruke.. Men personlig ville jeg gått for et sterkere kort (dog mye dyrere), da det kommer tunge spill ut senere i år (BF3 f.eks). Lenke til kommentar
fredpheonix Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg sitter ikke med et sånt spillbehov, men jeg ønsker å kunne spille spill helt ok hvis jeg finner på å spille noe Hittil i år har jeg spilt Sims3, FM11 og WoW, lol... Så det blir ikke så krevende grafikk, men tipper at spesielt FM11 tjener grovt på å ligge på SSD Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Selv når den andre skjermen vil være en vanlig boks-tv? Legger setupet for pcen her. Kommenter ivei Ser ikke handlelisten. Jeg kjøpte AMD/nVidia sommeren 2008' date=' har ikke trengt SLI enda. Funker fortsatt den pc-en selv om den begynner å slite. SLI/CROSSFIRE er ikke noe man må kjøre...[/quote'] Det kan godt tenkes at det ikke har oppstått behov for Crossfire/SLI enda. Men vil du på grunnlag av det oppfordre andre til å bare blåse bort muligheten? Det er jo genialt. Når jeg nå en gang i framtiden får behov for mer kraft i skjermkortet mitt, kjøper jeg jo bare et til. MYE billigere enn å kaste mitt nåværende skjermkort for å kjøpe en nyere modell. Mye! Jeg har ikke sagt at jeg skal oppfordre andre til å blåse bort muligheten ! Sa bare at jeg ikke hadde valgt skjermkort på grunnlag av det... Lenke til kommentar
fredpheonix Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Prøver igjen å legge ut listen her... Lenke til kommentar
fredpheonix Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Gi gass Kool, tar det som et tegn på at setupet ser bra ut Lenke til kommentar
fredpheonix Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Finnes det adapter fra mini-displayport til s-video/RCA? (eventuelt via VGA)? Endret 6. mai 2011 av fredpheonix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå