karakter-redd Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 hei vet ikke om dette er i riktig emne, men... jeg skal ha tak i sånne kake lys lignende ting, som man tenner på, slik at det blir en flamme som spruter opp, nsten som et stort stjerneskudd, dårlig forklart med er det noe som vet hva de heter? eller hvor man får tak i de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kjøper de på vanlig matbutikk. Hva de heter, derimot.. Lenke til kommentar
karakter-redd Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 tuuusen takk for at dere svarte så raskt skal se om jeg finner de Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fontene du mener? Vet de selger de på europris, gjorde ihvertfall det når jeg kjøpte det før nyttårsaften Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Husk å teipe fast en reserverefontene med gaffateip. Teip det så godt fast til kaka. Ska'kke ha noe tull med kaka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå