freddyd Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei! Jeg har en Inteno FG101 og fiber fra Loqal, men sliter med hastigheten over det trådløse nettet. Får 20/20 når jeg skal ha 25/25.. Så det jeg lurer på om, er om det går an å bare koble til en hvilken som helst router og få økt hastigheten over det trådløse nettet? Og isåfall, hvilken router bør jeg kjøpe ? Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 driver du på med nedlastninger? Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) driver du på med nedlastninger? Ja..? Endret 5. mai 2011 av freddyd Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 nedlastinger bruke å ta mye av nettet Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 nedlastinger bruke å ta mye av nettet Vet da det Er bare det at jeg lurer på om det går an å få utnyttet hele båndbredden over trådløst nett Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 nedlastinger bruke å ta mye av nettet Vet da det Er bare det at jeg lurer på om det går an å få utnyttet hele båndbredden over trådløst nett Ingen som kan gi meg et svar på dette? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Du må regne med litt tap på linjen. Vanligvis pleier man å gå ut fra rundt 10% i forhold til den teoretiske hastigheten (den som er oppgitt), og det er over kablet nettverk. 20% tap over trådløst er slett ikke ille, og jeg tviler på at du vil oppnå noe særlig mye bedre. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 FG101 støtter kun 11b/g, så du bør skaffe deg en router og klient som har 11n. http://www.multicom.no/BUFFALO-Wireless-N-NFINITI-High-Power-Router-and-Access-Point-In-Build-BitTorrent-Client/cat-p/c36173/p2405366 Oppnår du 25Mbit med kabel, så vil du trolig også få samme hastighet med 11n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå