Drog Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har Polk Audio høyttalere. Link: http://www.polkaudio.com/homeaudio/products/recent/monitor70/ Hvilken forsterker anbefaler dere til disse? Jeg har en Pioneer vsx-1018 (6000,- ca) som jeg kjøpte til anlegget for 3 år siden, men den ble det sølt brus over og er dermed helt død, så er nå på utkikk etter en ny. Er vel både dyrt og ugunstig å reparer vil jeg tro!? Har forøvrig en sunfire 12" sub.. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er vel både dyrt og ugunstig å reparer vil jeg tro!? Med mindre du selv har kompetanse innenfor elektronikk så er det normalt ikke noe å reparere på. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har ingen erfaring med de høyttalerene der, men med mindre du har surroundoppsett så ville jeg gått over til en integrert stereoforsterker, du sikker ikke mye om pris, men nevnte den forrige kostet 6000. Cambridge Audio Azur 740A er en knall forsterker til ca 5000kr sist jeg sjekket, vil gi deg utrolig god lyd for pengene, ganske kraftig er den også, mye kratfigere enn pioneeren du hadde. Aner dog ikke om den har pre-out til subben, men det kan du fort sjekke. Kan være du liker reciever pga alle tilkoblingsmulighetene, men du nevnte ikke noe spesielt om det. Trenger du ikke reciever er det absolutt anbefalt med vanlig forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå