Dusken Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har allerede spilt 5 timer men etter at jeg glemte passordet og fikk dette byttet, kan jeg altså ikke logge inn på spillet gjennom ubisoft. Blir bedt om å legge inn cdkey, men får da feilmelding: "Key binding failed, this key has been used already" Kan ikke huske å ha lagt inn key før. er dette en kjent feil? Hvordan får jeg enkelt kontakt med ubisoft om dette? Kjører spillet gjennom Steam. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 [email protected] eller lignende? Mulig de også har mulighet til livesupport via chat? Fant denne linken på Ubisofts supportside: http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14023 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Gjør det enkelt for deg selv - crack. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor bruke crack når jeg har betalt flere hundre kroner for spillet? Vil ikke risikere å få permban eller virus. Ubisoft er virkelig vanskelige når det kommer til service. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Prøvd det som står på linken eller? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Får ikke kontaktet dem på noen måte. Har de en mail-adresse jeg kan skrive til? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Får ikke kontaktet dem på noen måte. Har de en mail-adresse jeg kan skrive til? Leser du i det hele tatt det jeg har skrevet, det står klart og tydelig skrevet i andre linje på linken jeg ga deg: "The only way to access the game is to "Always" use the Username you have used to activate the game the first time, if you do not remember it, please contact our Technical Support and give them the cd key/ product key printed on the game manual and they will be able tell you which Username (Ubisoft account), is connected to your key." Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 skulle ikke forundre meg om du besøkte ne spoof side og noe nstjal cd nøkkelen din Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Får ikke kontaktet dem på noen måte. Har de en mail-adresse jeg kan skrive til? Leser du i det hele tatt det jeg har skrevet, det står klart og tydelig skrevet i andre linje på linken jeg ga deg: "The only way to access the game is to "Always" use the Username you have used to activate the game the first time, if you do not remember it, please contact our Technical Support and give them the cd key/ product key printed on the game manual and they will be able tell you which Username (Ubisoft account), is connected to your key." Beklager, misforsto. Har nå fått mail av Ubisoft hvor de forklarer hvordan jeg går frem. De nevner også din metode, så vil tro det er dette som er problemet. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Beklager, misforsto. Har nå fått mail av Ubisoft hvor de forklarer hvordan jeg går frem. De nevner også din metode, så vil tro det er dette som er problemet. Takk for hjelp! Ikke noe problem, sorry viss jeg virka litt "hissig", var bare ivrig på å hjelpe Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) . Endret 21. mai 2011 av Dusken Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Beklager, misforsto. Har nå fått mail av Ubisoft hvor de forklarer hvordan jeg går frem. De nevner også din metode, så vil tro det er dette som er problemet. Takk for hjelp! Ikke noe problem, sorry viss jeg virka litt "hissig", var bare ivrig på å hjelpe Alt iorden. Bra at du er ivrig! Fant problemet. Hadde laget to brukere med veldig likt navn. Nå fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå