Gå til innhold

Bytte ut HTC Hero. Med hva?

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå bytte ut min trofaste HTC Hero med en nyere mobil. Jeg har vært veldig fornøyd med Heroen, med unntak av at den har vært lite "snappy" / har ikke vært den raskeste mobilen.

Jeg regner med at dette er et problem som er fikset i nyere HTC mobiler.

Jeg har sett på alternative mobiler, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg egentlig har behov for. Jeg har sett på Desire HD, LG Optimus 2X og Samsung Galaxy S. (andre forslag er velkomne)

Jeg bruker mobilen mye som mp3-spiller så om det finnes noen med gode multimedieegenskaper så ville det vært greit.

Hvilken av oppgitte mobiler ville dere foretrukket og hvorfor? Budsjettet er i overkant av 3000kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt htc desire hd i en uke nå og er kjempefornøyd men den er jo litt dyr iforhold til ditt budsjett.

Har lasta inn spotify på den og det funker fint.

Jeg skal nå bytte ut min trofaste HTC Hero med en nyere mobil. Jeg har vært veldig fornøyd med Heroen, med unntak av at den har vært lite "snappy" / har ikke vært den raskeste mobilen.

Jeg regner med at dette er et problem som er fikset i nyere HTC mobiler.

Jeg har sett på alternative mobiler, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg egentlig har behov for. Jeg har sett på Desire HD, LG Optimus 2X og Samsung Galaxy S. (andre forslag er velkomne)

Jeg bruker mobilen mye som mp3-spiller så om det finnes noen med gode multimedieegenskaper så ville det vært greit.

Hvilken av oppgitte mobiler ville dere foretrukket og hvorfor? Budsjettet er i overkant av 3000kr

Lenke til kommentar

Hvis du bruker / er villig til å bruke tele2 så selger lefdal desire hd med 12mnd champion abonnement til en totalpris etter 12mnd på 2763kr. Det er tåpelig billig for en mobil som fremdeles er bra. Eneste aberet er vel at den er enorm i forhold til hero. Ellers er vel de aller fleste telefonene som selges i dag ok som mp3-spillere.

Jeg har samsung galaxy s og htc legend, og jeg må si at selv om samsungen er super på mange måter så er sense-brukergrensesnittet til htc bedre enn touchwiz på samsung. Huawei titan er forøvrig en svært billig topptelefon jeg har hørt mye bra om.

Link til lefdal:

Lefdals uketilbud

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...