Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Nedsatt oppførsel/orden på VGS

Anbefalte innlegg

Etter et lite uhell, fikk jeg i dag nedsatt oppførsel. Jeg går første året på videregående, og har aldri hatt nedsatt orden/oppførsel, og jeg hadde det heller aldri på ungdomskolen. Sammenlagt har jeg hatt 1 anmerking gjennom videregående nå, og det var fordi jeg glemte å gjøre den ene leksa.

Uansett, over til saken. Siden jeg har nedsatt oppførsel; kommer jeg til å få trøbbel med å søke videre inn på universitet om 3 år? Jeg har gode karakterer, men vil en slik bagatell skape problemer for meg? Dette her er termin 2, første året, så jeg håper virkelig at det ikke vil skape trøbbel for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per i dag teller oppførsel og orden nada ved opptak til norske universitet og høyskoler (så vidt jeg vet).

Eneste tilfelle jeg kan tenke meg spørsmålet kommer opp er om en står helt likt med en annen kandidat på siste tilgjengelige studieplass, muligens en da ser på orden/oppførsel, men jeg vet ikke helt sikkert.

Lenke til kommentar

Så flott at det ikke teller ved opptak til universitet!

Hva jeg hadde gjort? En i klassen min hadde med seg en stinkbombe, og jeg utløste den. Læreren tenkte ikke på at vi kunne bare lufte i klasserommet så kunne vi fortsette undervisningen. Hun tok og avbrøt hele undervisningen, hun. Litt morsomt, men samtidig litt surt å få nedsatt oppførsel pga. dette.

Lenke til kommentar

Så flott at det ikke teller ved opptak til universitet!

Hva jeg hadde gjort? En i klassen min hadde med seg en stinkbombe, og jeg utløste den. Læreren tenkte ikke på at vi kunne bare lufte i klasserommet så kunne vi fortsette undervisningen. Hun tok og avbrøt hele undervisningen, hun. Litt morsomt, men samtidig litt surt å få nedsatt oppførsel pga. dette.

Hehe, hadde jeg vært lærer hadde dere fått sitte i stanken og arbeidet :p

Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å klage, for jeg skjønner at jeg fortjente en anmerkning for denne stinkbomben, men å sette ned min oppførsel er for drøyt.

Er litt morsomt... russen på skolen raner klasserommet våres og kidnapper folk for så å kaste de i en dam; men de får ingen anmerkning.

Tragisk.

Lenke til kommentar

Etter et lite uhell, fikk jeg i dag nedsatt oppførsel. Jeg går første året på videregående, og har aldri hatt nedsatt orden/oppførsel, og jeg hadde det heller aldri på ungdomskolen. Sammenlagt har jeg hatt 1 anmerking gjennom videregående nå, og det var fordi jeg glemte å gjøre den ene leksa.

Uansett, over til saken. Siden jeg har nedsatt oppførsel; kommer jeg til å få trøbbel med å søke videre inn på universitet om 3 år? Jeg har gode karakterer, men vil en slik bagatell skape problemer for meg? Dette her er termin 2, første året, så jeg håper virkelig at det ikke vil skape trøbbel for meg.

Dette ville få konsekvenser for deg resten av livet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...