bleidd Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg har et MSI KT3 Ultra 2-BR hovedkort med en bluetoothbracket som fulgte med. Jeg kjøpte nettopp en Sony Ericsson T610, og i den forbindelse skulle jeg gjerne fått bruke BT til pc'n. Men jeg får det ikke til. Antenna er koblet i, men jeg får bare meldinga "a network cable is unplugged". Har også prøvd en "la-pc-bli-funnet-av-andre" nettverksforbindelse, men telefonen finner ingen enheter. Kjører Win XP Pro engelsk. Forslag mottas med takk, er på nippet til å bare bestille en USB-BT adapter. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Tillater meg å bumpe, selv om det er svært dårlig folkeskikk. Beklager! ...skulle så gjerne fått dette til... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 "A network cable is disconnected" skal du ikke bry deg om. Det betyr bare at du har ikke koblet PC-en til nettverk med bluetooth'en din. Gå in nettverksinstillingene og deaktiver den oppkoblingen. Det bluetooth ikonet nedi hjørnet. Hvilken farge er det på den (B bokstaven)? Rød = ikke tilkoblet eller fungerer ikke (ikke skikkelig installert f.eks). Hvis den er hvit, skal det være installert skikkelig og klart til bruk. Prøv å høyreklikk på en fil -> send to -> bluetooth -> search Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Har ikke noen "B" nede i hjørnet, bare de vanlige 2 maskinene som henger sammen (nettverksikonet). Men med Send Fil -> Bluetooth osv. fant den iallfall telefonen! Men stopper på "Creating FTP connection", så jeg får ikke overført noe likevel. Rart at maskina ikke finner telefonen ellers, unntatt ved send fil? Ikke med Image Editoren heller. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Ok.. Her er et screenshot av hva jeg kan stille på for BT. Skjønner bare ingenting jeg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det den der har ingenting med selve bluetooth greien å gjøre. Du er inne og ser på nettverksinstillinger for bluetooth. Jeg foreslår at du laster ned driverene og installerer dem. Ser ikke ut som du har installert noen drivere nemlig. Her: http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe...e/bluetooth.exe Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Ok... Har innstallert driveren (brukte XP sin fra før ja). Nå får jeg da endelig den blå-og-røde BT-logoen i tray. Men pc og telefon kan fremdeles ikke finne hverandre. Argh-argh-argh! Edit: ble blå-og-RØD ja Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 ...og så skal det jo nevnes at jeg ikke har den BToes Bluetooth USB Dongle saken, men en brakett som fulgte med hk. Ser nesten ut som denne programvaren bare skal støtte BToes. *sukk* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ja, den skal ikke være rød. Da vil det ikke fungere. Men seriøst, det virker ikke som om du har giddet å sett i manualen eller noe. Hvis bluetoothen følgte med hovedkortet er jeg 99% sikker på at driver og/eller instruksjoner også fulgte med. Prøv å les det først. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 og les manualen så du får enablet BT med mobilen oxo Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Ok, problemet er løst. Braketten var defekt. Prøvde en annen sin, og den funka fett. Så da blir det bestilt ny, og alt er bare velstand. Endelig! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå