vetle666 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei! Fikk for en måndtes tid siden en LG Optimus 2X. Nå har jeg "lekt" meg ferdig med den og kom til å tenke på den gamle Heroen jeg har liggende. Kan jeg få noe morro ut av den? Kan jeg bruke den til noe annet? Fjernkontroll, stereomottaker? Noen ideer eller anelser? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Den har wlan og med fx Netremote kan du fint styre mediamaskinene dine. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Du bør heller spøre deg selv hva en mobil med android kan gjøre. Du nevnte fjernkontroll, så her er en android telefon som lar deg kontrollere vlc media player: Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Stemmer det fiberkanin, jeg leter selvfølgelig etter muligheter for mobiler med Android. VLC appen er nok litt unødvendig for mitt bruk. Pcen min står på soverommet mitt, så jeg sitter alltid ved pcen når jeg bruker den. Ser jeg filmer så streamer jeg heller til min Playstation 3 i kjelleren, og DER fant jeg noe som kan være aktuelt! BlueputDroid skal kunne brukes som fjernkontroll eller i det minste tastatur for ps3. Står den ikke fungerer med HTC Hero, men har custom rom så da skal det fungere allikevel. Skal se litt nærmere på det. Virker som om det er mange som leter etter en fjernkontroll (styre film o.l) app til ps3, skulle ønske jeg kunne kode en slik app, det er sikkert potensiale for å tjene mye penger på feltet! Ellers så kom jeg på at jeg kan bruke den som voip hjemmetelefon, også er den jo genial som mediaspiller i bilen/på stereoanlegg med Grooveshark! Takk for tipset Cerwell, men har ingen flere mediamaskiner enn ps3 og pc, og for pce minn er det jo som sagt ikke nødvendig med en fjernkontroll, ser ikke ut til at den fungerer med PS3. Endret 5. mai 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå