Schwarzkopf Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Mottok som mange andre følgeskjema i posten i dag, og jeg er usikker på om jeg trenger å sende inn. Gikk ut fra vgs i fjor, og har da ett vitnemål i NVB. Har generell studiekompetanse, og brevet sier at hvis ikke studiet krever noe annen dokumentasjon enn vitnemål fra vgs så trenger man ikke sende inn følgeskjemaet. Jeg har søkt juridikum, og går ut ifra at dette studiet ikke krever noe annet enn generell studiekompetanse, og at det holder med mitt ene vitnemål i NVB? Endret 5. mai 2011 av NoMoreMrniceguy Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Stusset litt på dette selv, og kommer til å ringe i morra for svar... Som det står under hvor følgeskjemaet skal sendes til: "Har du spørsmål om utfylling av side 2, må du kontakte saksbehandlende institusjon" Det er uansett det sikreste, med mindre noen her på forumet jobber som saksbehandler på din institusjon. =P Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Sendte mail til SO, spent på svar. Kan ikke tro man skal sende inn noe når de allerede har ett vitnemål å ta utgangspunkt i. Er vel kun dersom man har annen gyldig dokumentasjon at følgeskjemaet skal innsendes. Lenke til kommentar
operg Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg og mange andre sendte ingenting inn i fjor, og det gikk greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå