TST Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Duke i knøttlite format. Se filmen nå Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Haha, gørrvittig!! Dette blir vel kanskje et av få FPS-spill jeg har kjøpt til konsoll.. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hahaha, så genialt Aldri spillt noe Duke før, men dette er nesten verdt en titt utifra denne videoen ;P Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Harh harh Gleder meg =D Har desverre ikke spilt de gamle spillene, men trur og høres ut som en verdig oppfølger av serien Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ser faktisk bra ut dette. Må si det kribler litt ekstra nå Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 tror jeg må få dratt fram fatterns gamle Duke Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 bare jeg som tenkte litt rats baner på cs på den filmen der? Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 "I know where I would have put him" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå