Popobich Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk *link fjernet av moderator* for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille. Endret 5. mai 2011 av Runar Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 er en egen lol tråd her allerede:) Lenke til kommentar
sLR Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Som Coyote93 sa, det finnes allerede en LoL tråd her, og det å legge til registrerings linker som du har fått for "recruit a friend" opplegg uten å si noe om det er litt teit, imo. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 jeg klikket på linken men så fikk jeg virus pcen min ble helt gal 4 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk her for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille. Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste nettspill for tiden, Heroes of Newerth. Og det er ikke bare min mening, HoN har en av de mest kompetetive scenene (top 20). Trykk her for å registrere deg. Fix'd Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk her for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille. Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste nettspill for tiden, Heroes of Newerth. Og det er ikke bare min mening, HoN har en av de mest kompetetive scenene (top 20). Trykk her for å registrere deg. Fix'd Elsker deg <3 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk her for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille. Halla alle Norske gamere. Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste nettspill for tiden, Heroes of Newerth. Og det er ikke bare min mening, HoN har en av de mest kompetetive scenene (top 20). Trykk her for å registrere deg. Fix'd ok. vi bryr oss ikke. Gå til HoN tråden din nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjenes punkt 1: Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. Reaksjon på moderering tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg