Gå til innhold

League of Legends? <3

Anbefalte innlegg

Halla alle Norske gamere.

Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk *link fjernet av moderator* for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Coyote93 sa, det finnes allerede en LoL tråd her, og det å legge til registrerings linker som du har fått for "recruit a friend" opplegg uten å si noe om det er litt teit, imo.

Lenke til kommentar

Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk her for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille.

Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste nettspill for tiden, Heroes of Newerth. Og det er ikke bare min mening, HoN har en av de mest kompetetive scenene (top 20). Trykk her for å registrere deg.

Fix'd

Lenke til kommentar

Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste gratis nettspill for tiden, League of Legends. Og det er ikke bare min mening, LoL har vunnet mange priser siden det ble lansert i 2009. Trykk her for å registrere deg gratis, og legg meg til in game (Popobich) og jeg kan lære deg å spille.

Jeg ville bare introdusere dere til verdens beste nettspill for tiden, Heroes of Newerth. Og det er ikke bare min mening, HoN har en av de mest kompetetive scenene (top 20). Trykk her for å registrere deg.

Fix'd

Elsker deg <3

Lenke til kommentar

Fix'd

ok. vi bryr oss ikke. Gå til HoN tråden din nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...