1234567890qwertyuio Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg har lyst til å lage (fikse) et script til CS, men har ikke serlig peiling på å lage script. Jeg har et godt script men jeg vil bare legge til et par våpen på hurtig knappene. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Du spurte ikke etter min mening, men jeg gir den til deg uansett: Scripts = cheats... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor er script cheat??? Det hjelper med å kjøpe og slikt! :wink: Jeg har aldrig forståt hvorfor alle må ha de samme kontrollene til CS, og vis noen låner PC-en din og spille CS så klager dem at du har moho kontroler fordi at du kjøper colt med f3 isteden for B>4>3 !!! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du spurte ikke etter min mening, men jeg gir den til deg uansett: Scripts = cheats... Nja, vil ikke kalle buyscript for cheat. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 anbefaler at du legger inn denne.. så vil det bli lettere å scripte etter det.. bind mouse1 kill Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 anbefaler at du legger inn denne.. så vil det bli lettere å scripte etter det.. bind mouse1 kill kongefritt: Prøv denne: bind "mouse1" "exit". Da blir CS Norge kvitt idioter som deg... Tilbake til topic: Se om du finner noe her her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 bah, buyscripts som cheat? pfft... det gjør bare kjøpingen lettere, spesielt hvis man har en lei tendens å måtte kjøpe alt nytt etter hver runde <- meg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du spurte ikke etter min mening, men jeg gir den til deg uansett: Scripts = cheats... Nja, vil ikke kalle buyscript for cheat. hvorfor ikke da? buy-bot/script er samme opplegget som aimbot og autoshoot, du kjøper aldri feil med det og du får en fordel over de andre som bruker ti ganger lengre tid enn deg på og kjøpe. hvis det er på freezetime så blir det en annen sak, da får de jo ingen fordeler. hadde cs vært turn based så hadde det vært greit med aimbot og autoshoot også. buy script er for latsabber :smile: . Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 bruker kun bind mouse3 "xxxxygz" jeg Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg kjøper med scrollen på musa jeg.. opp er equipment, og ned er vanlig buymenu, går fort som ******, og du kan kjøpe mens du løper. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg anbefaler deg å bruke SK sitt GUI. Du finner det her. Da er du sikker på at det du bruker er fullt lovlig og akseptert. Å sammenligne buy scripts med juks er latterlig. Det er tillatt i alle turneringer og er også inkludert i den populære CPL GUI. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg anbefaler deg å bruke SK sitt GUI. Du finner det her. Da er du sikker på at det du bruker er fullt lovlig og akseptert. Å sammenligne buy scripts med juks er latterlig. Det er tillatt i alle turneringer og er også inkludert i den populære CPL GUI. på klankamper pleier det og være mye freezetime, da har det ikke noe og si om du har buyscript eller ikke. spiller du uten buytime så kan det være avgjørende om du løper med kniv istedenfor granat eller tilogmed om du spawner litt nærmere midten enn fienden. hvis det finnes turneringer og cup'er som spiller uten freezetime så er jeg sikker de ser på buyscripts som cheat. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Pa Conter-strike.net (noe som vel er den offisiele siden?) vise de kossen du lage altsalgs script. Selv burst skript (ett trykk = 3 kuler) for eksempel. Saa d e mye skripts som gar klar cheat. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hvis det finnes turneringer og cup'er som spiller uten freezetime så er jeg sikker de ser på buyscripts som cheat. ....for det finnes sikkert veldig mange seriøse turneringer som bruker mp_freezetime 0. Buyscript != Cheat. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har aldri prøvd buy script jeg, men har prøvd cheats Uansett, cheater ikke, testet det bare! Har en ren CS, var så tenkt til å legge inn HLamp idag, men VALVe detecta det som cheats så det ut som. Så får vente å se hva som skjer videre... Er vel tilfeldigvis ikke noen som vet når det kommer boter til CS? Altså, de botene som produsenten(e) av CS skulle lage til CS? Ehm, noen plass jeg kan finne info om det da? Sorry for off topic, bør jeg starte en egen tråd hvor jeg spør om dette? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har en ren CS, var så tenkt til å legge inn HLamp idag, men VALVe detecta det som cheats så det ut som. VAC kan dra et visst sted (Ja, jeg brukte HLamp). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Yndlings serveren din? Er du bannet fra alle serverene med dette anticheat opplegget eller er det bare denne serveren? Blir man unbannet hvis "VAC" tar vekk den banne greia på HLamp eller må man vente til angitt dato? Uansett, lykke til XoRc! - Ble du bannet fra FoCo? Det er vel mulig å unbanne deg der? Siden du er admin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå