Gå til innhold

Script til Counter strike??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du spurte ikke etter min mening, men jeg gir den til deg uansett: Scripts = cheats...

Nja, vil ikke kalle buyscript for cheat.

 

hvorfor ikke da? buy-bot/script er samme opplegget som aimbot og autoshoot, du kjøper aldri feil med det og du får en fordel over de andre som bruker ti ganger lengre tid enn deg på og kjøpe. hvis det er på freezetime så blir det en annen sak, da får de jo ingen fordeler. hadde cs vært turn based så hadde det vært greit med aimbot og autoshoot også.

buy script er for latsabber :smile: .

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg å bruke SK sitt GUI. Du finner det her. Da er du sikker på at det du bruker er fullt lovlig og akseptert.

 

Å sammenligne buy scripts med juks er latterlig. Det er tillatt i alle turneringer og er også inkludert i den populære CPL GUI.

 

på klankamper pleier det og være mye freezetime, da har det ikke noe og si om du har buyscript eller ikke.

spiller du uten buytime så kan det være avgjørende om du løper med kniv istedenfor granat eller tilogmed om du spawner litt nærmere midten enn fienden. hvis det finnes turneringer og cup'er som spiller uten freezetime så er jeg sikker de ser på buyscripts som cheat.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd buy script jeg, men har prøvd cheats :D

Uansett, cheater ikke, testet det bare! Har en ren CS, var så tenkt til å legge inn HLamp idag, men VALVe detecta det som cheats så det ut som. Så får vente å se hva som skjer videre... Er vel tilfeldigvis ikke noen som vet når det kommer boter til CS? Altså, de botene som produsenten(e) av CS skulle lage til CS? Ehm, noen plass jeg kan finne info om det da?

 

Sorry for off topic, bør jeg starte en egen tråd hvor jeg spør om dette? :p

Lenke til kommentar

Yndlings serveren din? Er du bannet fra alle serverene med dette anticheat opplegget eller er det bare denne serveren?

 

Blir man unbannet hvis "VAC" tar vekk den banne greia på HLamp eller må man vente til angitt dato?

 

Uansett, lykke til XoRc! - Ble du bannet fra FoCo? Det er vel mulig å unbanne deg der? Siden du er admin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...