anaconda Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei Synes dere koteletter er bra middag på dager man har trent? Er vel en del protein i kjøttet. Er proteinkvaliteten bra? Er det noe forskjell i kvalitet på frosne og ferske koteletter? I dag spiste jeg sommerkoteletter. De var veldig salte, så det er kanskje ikke de sunneste. Neste gang blir det nok nakkekoteletter. Jeg er ikke redd for mye fett i kosten, har veldig lav bmi, så prøver ikke å slanke meg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sommerkoteletter har gjerne en mer røyk-salt smak. Naturlig fett har du ingen grunn til å bekymre deg for, da det er sunt for deg i moderate mengder. Baconfett er ett godt bevis og noe av det beste du kan spise når du faktisk skal være sunn, og når jeg fikser egg og bacon så bare steker jeg baconet uten smør, olje eller noe som helst, og steker så eggene/arme ridderne i baconfettet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Blir som i sangen... Å koteletter! Med bernaisesaus ooooog poteter!!! Salte sommerkoteletter skal du bare sluke så mye av som du bare vil. Bra proteiner (aminosyreprofilen er bra!) og bra fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå