BlastFM Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hallois folkens Er det noen som vet om noen store norske youtubekanaler som omhandler gaming ol.? Jeg har en youtubekanal hvor jeg poster videoer noen ganger i uken. Siden de fleste store youtubekanalene er engelske/amerikanske har jeg bestemt meg for å holde meg til norsk på min kanal. Lenke til min youtubekanal, velkommen skal dere være Jeg hadde satt pris på hvis dere kunne tatt en tur innom og tatt en titt. All tilbakemelding blir tatt imot med takk og jeg prøver så godt som mulig å tilpasse meg det dere ønsker å se. Litt fakta om kanalen pr. dags dato. Abonnenter ca: 350 (vokser med jevnt tempo og 95% er norske) Kanal visninger: ca. 11.000 Video visninger: ca. 15.000 Videoer: 36 aktiv siden rundt februar Mvh BlastFM Endret 5. mai 2011 av BlastFM Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei! Tror ikke det finnes noen "store" Norske youtube kanaler, om du tenker på store som godt over 1000 subscribers... Men her har du en channel som Norske folk administrerer Roasted Gaming Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hei! Tror ikke det finnes noen "store" Norske youtube kanaler, om du tenker på store som godt over 1000 subscribers... Men her har du en channel som Norske folk administrerer Roasted Gaming Skal sjekke ut den kanalen Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei hei fellow youtube channel på norsk administrator! Skal på ingen måte påstå at vår channel er så særlig stort, og din har desidert fleire views men det kan hande du kan ta ein titt Vi har holdt på i ca 6 måner og har 130 subs og... 8000 views eller noko. http://www.youtube.com/user/noenspillsuger?feature=mhee Vi prøver å komme med ein ny video kvar onsdag! Enjoy! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Se oppe i 3:48 Det er meg! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kom over kanalen din for noen dager siden, og må si du har det meste inne for å kunne lykkes som spillkommentator. Dessverre så spiller du ikke noen av de spillene jeg synes er interessant å se på. Men likte å se de "Cribs"-episodene dine! Stå på! Lenke til kommentar
Homunculus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har en youtube kanal selv, vært der litt over ett år å har dratt inn 1500+ subs. Stiger litt og litt for hver dag som går. Kan jo sjekke den ut om dere like uboxings osv. www.youtube.com/Aothegamer Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://www.youtube.com/user/LocalSnipin?ob=0&feature=results_main Skandinavisk trickshot klan. Lenke til kommentar
NerdgatasMaxi Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Heisann! Ser dette er en gammel tråd, men velger å svare fremdeles:P Min bror og jeg prøver å lansere vår underholdningskanal kalt Nerdgata, hvor gaming står i fokus. Vi har livesendinger en gang i uken, men finnes også på youtube! Skulle dette være av interesse kan du finne oss på youtube og facebook! Snakkes! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 http://www.youtube.com/user/kaythesnake?ob=0&feature=results_main En knallgod norsk kommentator og moromann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå