Cuneax Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Razer gir ut musematte for flittige gamere. Denne musematten slites ikke ut Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har framleis min IceMat som eg kjøpte i 2003. Den slitast visst ikkje ut den heller. Lenke til kommentar
olz Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bruka den "gamle" goliathus sjøl, og den er konge til alle datamus eg har prøvd på den. Nesten så eg vurdera denne nye bere for å sjå om matta faktisk kan bli bedre Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 har en func.net, surface 1030 Ikke sikker jeg, men den er sikkert 10 år gammel og er som god som ny og jeg bruke musen ofte Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Zpeed, den gamle func surface 1030 er awesome. Har min enda self, kjøpte den vel i 2002 eller noe sant Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Razer har enestående musematter. Gikk fra Razer Destructor til QPAD HeatoN. Merker at den er dårligere og mindre presis, nesten som å gå tilbake til QPAD CT mølet. Kanskje prøve denne istedet. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dersom musematta bare blir mer slitesterk vil det bare bety at museføttene slites fortere. Museføtter og matte må ha likest mulig hardhet for å maksimere holdbarhet. Når det er sagt vil jo selvsagt all reduksjon i friksjon forlenge levetiden til begge. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Razer Destructor for the win! Kan ikke klage på denne. Akkurat passelig tynn samtidig som den er veldig slitesterk og fungerer upåklagelig godt med lasermus. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har selv en steingammel func 1030 Ikke tegn til slitasje. Hadde jeg trodd at den ville bli "oppbrukt" så hadde jeg kjøpt flere, slik at jeg bare kunne hentet en ny i skapet om 10-15 år når den gamle blir ødelagt. Men så langt så ser den uslitelig ut. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har en Razer Mantis Speed fra 2005. Bittelitt slitt i kantene, og den har noe blekkflekker osv. Den fungerer fortsatt perfekt. Eneste produktet jeg har prøvd av Razer som jeg simpelthen har elsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg