enixitan Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg synes det er rart at folk som er relativt oppegående ikke har profil på facebook. Kan blokkere alt så folk kun ser at du eksisterer og så man ikke får en eneste melding noe sted uansett hva som skjer, dette er ikke særlig vanskelig. Men kva i all verda er poenget med ein profil då? Facebook har sine bruksområde, men eg reagerar meir på folk som har hundrevis av venner enn folk som vel å ikkje ha ein profil, enten det er individualistiske, personvernrelaterte eller andre årsakar. Betre med Profil i lomma enn profil på Facebook... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Neste blir vel sutring og jamring for at man ikke er på Twitter. Jævla ego-fikserte sosse-fjortiser, go cry me a bloody river. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Neste blir vel sutring og jamring for at man ikke er på Twitter. Jævla ego-fikserte sosse-fjortiser, go cry me a bloody river. Er irriterende med organisasjoner som ikke er på twitter ihvertfall. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg er ikke på facebook, jeg ble nesten facerapa, da ble jeg så redd at jeg slettet kontoen min. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Eg har en, men bare for å holde kontakten med diverse venner over diverse grenser Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Mener du som i for eksempel fengsel? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Facebook er minst like viktig for meg som å lese VG. Det kan egentlig sammenlignes, bare at Facebook har nyhetene om folk rundt deg. Selvom det blir mye snoking går man glipp av jævlig mye uten Facebook, vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten. Så og si alle jeg kjenner har facebook, men noen bruker den svært lite og er til gjengled svært lite oppdatert på ting som skjer, mye de ikke får med seg. Og for å si det sånn, det er nok et jævlig dårlig sjekketriks på byen å IKKE ha Facebook, blir litt som å bo hjemme når man er 40. Endret 13. mai 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå