hallvis Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Heisann. Akkurat skrudd sammen min nye maskin og det er ingen lyd. Windows og lydkortet (Realtek HD Generic Crap) plukker opp lyd og forteller meg at alt er ålreit, men det kommer ingen lyd gjennom høytalerne. Verken Windows eller Realtek HD Audio Manager registrer at jeg har koblet til analoge høytalere og viser bare at lyden kan spilles gjennom digital utganger (SPDF eller hva det nå er). Ville bare sjekke med dere smarte folk før jeg skrur opp maskinen jeg akkurat har brukt 1 dag på å skru sammen. Endret 6. mai 2011 av hallvis Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Venstre klikk på høytaler ikonet på oppgavelinja og trykk på mixer. Så på pilmeny under enheter kan du velge hvordan lyden skal komme Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Trodde jeg svarte på denne i går. Kjøpte nytt hovedkort og det funket som bare det. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå