PIN-kode Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sommeren nærmer seg, og i disse tider har jeg bestemt meg for å begynne å trene aktivt igjen etter en periode med kun sporadisk trening. Uten medlemsskort på treningsstudio tenker jeg å enkelt og greit kjøre denne øvelsen annenhver dag fremover: Descending Burpee Ladder. Start with a set of 10 burpees. Rest one minutes. Then do a set of 9. Rest one minute. Continue lowering your reps by one on each set until you reach just one rep. Men i tillegg blir det MYE fotball fremover, med kompiser. Kanskje hver dag. Så spørsmålet mitt er om det kan bli FOR MYE utholdenhetstrening etterhvert, på mine forholdsvis tynne, spinkle bein? Lenke til kommentar
frikish Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Denne øvelsen er lignende beep testen omtrent? Det er en øvelse som du skal løpe 10 ganger en strekning så 9 så 8 ..... ? Kanskje jeg tar feil men hva med 4x4 trening? Har lest at det skal først å fremst styrke oksygen opptaket i de musklene du trener, øke slagvolumet til hjertet og da gjøre at du på lengre sikt får en bedre kondis. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Nei, Burpees er den ultimate fullkropps-øvelse som visstnok skal aktivere de aller fleste musklene i kroppen, og samtidig gi utholdenhet. Veldig tung øvelse, etter hva jeg har erfart (og jeg har kun prøvd meg på de letteste variantene..). Anbefales å sjekkes ut. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Slik? Endret 5. mai 2011 av frikish Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Tviler på at man trenger en 8 minutter lang video med en idiotisk treningsdame med forferdelig aksent til å lære seg denne øvelsen Her er en enkel og grei beskrivelse av øvelsen: http://treningstips.org/tren-hele-kroppen-med-kun-en-%C3%B8velse/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå