happyzone Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 jeg hadde tenkt å kjøpe meg et nytt spill, men vet ikke hvilket, noen forslag? Lenke til kommentar
confusus Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nytt spill.. hmm var med brink neste uke fredag? el the witcher 1 på pc så er du kalr til the witcher 2? anbefaler også portal 2 og 1 hvis du ikke har spilt det... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Uncharted 1 og 2. Punktum finale. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 har en god del spill og anbefale,men det kommer annpå hvilke type sjangre du spiller da. Jeg titta på en LP på youtube på uncharted og det så ganske tafatt ut,nå ligger jo ikke jeg slike spill der man gjemmer seg og sniker og skyting og platforming i ett da.Ellers så vil mange anbefale mainstream spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Åh, Uncharted er så mye mer enn skyting. Eg anbefalte de to pga den ufattelige grafikken og historien. Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 jeg liker sjangeren som kommer innfor, eventyr og puzzle Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da er Uncharted midt i blinken Uncharted 1 Uncharted 2 Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 jeg har spill't igjennom uncharded 1-2 for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Crap, there goes my to cents Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tomb Raider: Underworld Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Darksiders vil jeg da anbefale da spillet har haugevis av puzzles,item fetching,masse collectibles og en helt grei combat. Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 ja, jeg har spill't demoen og syntes det var veld ja, jeg har spill't demoen og syntes det var ganske bra* Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 ..hvis du liker litt tegneserie/film-inspirerte plattform-spill. InFamous. I2 kommer ut om en måned eller noe slikt (og skal ha koder til Uncharted 2 betaen..). I1 er helt sikkert på tilbud ett sted (eller så er det 250,- på PSN-butikken.. om den kommer tilbake en dag).. Veldig godt satt sammen spill. Samme folka som laget Sly Cooper spillene. http://www.youtube.com/watch?v=nJSNJDn4Puc Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 har spill't demoen til den også, veldig artig Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Om det bare er PS3, så vil jeg anbefale Darksiders som noen ovenfor anbefalte. Også 3D Dot Heroes og Enslaved: Journey to the West er kule spill med en del eventyr-preg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 3D Dot Game Heroes er litt spesielt. Du bør ha en viss interesse av retrospill. Selv elsket jeg det og synes det er et av de beste eksklusivene på PS3, men har også lest om mange som synes det er tragisk, fordi de ikke liker den type spill. Darksiders og Enslaved er også veldig gode forslag. Muligens også Castlevania: Lords of Shadow kan være noe. Det har, etter min mening, en perfekt blanding av slåssing, plattforming og gåter. For ikke å snakke om noen fantastiske bosser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå