Maggotftw Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei! Nå har jeg nok en gang (!) fått problemer med Beats headsettet mitt. Jeg fikk mitt først rundt nyttår og det hadde problemer med bass-slagene i enkelte sanger på det høyre øret, så jeg fikk byttet det inn og tilsendt ett nytt. Jeg bestemte meg for å gå rolig fram med det, de første ukene hørte jeg kun på veldig lavt volum for å ikke presse det for mye, med en gang jeg prøvde å kjøre det litt hardere får jeg akkurat det samme problemet. Den klarer ikke bass-slagene på det høyre øret, når jeg går med headsettet på hodet og ikke har musikk på kan man også høre en form for rasling inni øret. Spørsmålet er enkelt: Er Dr. Dre Beats Solo HD ett ekstremt skjørt headsett? Noen erfaringer og tips? På forhånd takk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har sett en masse YouTube reviews, og de alle sier at det er et elendig headset når det kommer til byggekvalitet. Billigplast er det som har blitt brukt, og det gir deg et veldig skjørt headset. Lenke til kommentar
Maggotftw Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 skjønner, er jo faktisk helt utrulig at ett headset i den prisklassen skal gå sunt på den måten, 2 ganger! Er jo mulig at det kun ble gjort reparasjoner på det gamle og at dette ikke har hjulpet. ikke vet jeg, er ihvertfall jævlig kjipt og irriterende. Ender jo opp med at man ikke tør å bruke de engang. Lenke til kommentar
AwZuum Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har sett en masse YouTube reviews, og de alle sier at det er et elendig headset når det kommer til byggekvalitet. Billigplast er det som har blitt brukt, og det gir deg et veldig skjørt headset. Jeg har kjøpt beats for ca. 3 uker siden. Jeg har brukt det en god del, og det er den beste lyden jeg har hørt på lenge! Kvaliteten varierer jo etter bruk, dvs. at jeg mener beats er mer avslapnings headset. Kommer også ann på om du tenker å bare kaste det i en sekk uten beskyttelse, eller om du pakker den ned i holderen som følger med. Håper dette var til hjelp! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå