dtr Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som vet hvor mye en Parkeringsbetjent tjener sånn ca. i mnd?? Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er vell ikke så veldig mye sikkert men man får nok kjeft iløpet av en arbeidsdag vill jeg tro Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er litt vanskelig å gi gode svar da eg rekner med at dette vil variere mykje frå selskap til selskap. Men eg tviler på at det dårlegare betalt en andre tilsvarande ufaglærte yrker. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er litt vanskelig å gi gode svar da eg rekner med at dette vil variere mykje frå selskap til selskap. Men eg tviler på at det dårlegare betalt en andre tilsvarande ufaglærte yrker. Har ei jeg kjenner som tok læringtiden der som vekter så parkeringsvakt er en form for vekter. Lenke til kommentar
PatchCollector Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 http://lmgtfy.com/?q=overenskomst+parkeringsselskaper Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Noen som vet hvor mye en Parkeringsbetjent tjener sånn ca. i mnd?? Jeg tror nok det har en del å si om du jobber i privat eller offentlig sektor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå