Gå til innhold

Garanti/reklamasjon mulig etter bytte av kjøler på skjermkort?


Anbefalte innlegg

Jeg finner kun en del synsinger og antagelser på nett så derfor spør jeg.

 

Jeg kjøpte et Gigabyte GTX570 (ref.kort) rett etter nyttår som ble vel varmt og støyende etter min smak. Etter en stund ble jeg lei og skaffet en Gelid Icy Vision rev.2 som senket tempen fra 80 til 50 grader samtidig som støyen regelrett forduftet.

 

Men en liten tanke som har meldt seg i bakhodet i det siste: Hva gjør jeg hvis kortet skulle gå heden? Jeg tror andre produsenter fremdeles tilbyr garanti i slike tilfeller, men Gigabyte er jeg usikker på.

 

Så ved evt. død, ville det da være noe poeng i å skru på den opprinnelige kjøleren og bare holde kjeft, eller legge kortene på bordet? Noen med liknende erfaringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...