liktorn Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har litt problemer med batterilevetiden. Batteriet varer skjelden mer enn 15 timer, selv om jeg ikke bruker den så mye, wifi og gps er deaktivert, og kjører bare på gsm nettet. Det rare er at hvis jeg tar ut og inn batteriet, så varer det cirka dobbelt så lenge. Er det noe galt med batteriet eller? Har hendt den er blitt tom for strøm allerede etter 7 timer med mye bruk. Skal det være sånn? Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg vil anta det er noen programmer som ligger og trekker batteri. Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg vil anta det er noen programmer som ligger og trekker batteri. ja jeg kan ikke se at det er noen prog. som trekker strøm på den batterioversikten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hva det som trekker strøm da? Hva sier batterioversikten? Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hva det som trekker strøm da? Hva sier batterioversikten? Skjerm 64% Celle-standby 16% Telefon ikke i bruk 14% også hadde jeg en telefonsamtale på 3 minutter, så kom det: Telefonsamtale 10% telefonen har vært 4 timer på batteri, og er nå på 79% Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har problemer jeg også... Ladet over natten og jeg skrudde da av mobilen. Når jeg våknet var batteriprosenten på 12 :/ Sliter med å få ladet den + at batteritiden er litt kort. Utrolig kjipt å ikke engang få hørt på wimp før man skal begynne å uroe seg for batteriet. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Må lade min 2 ganger i døgnet.....Jeg er så utrolig skuffa over batteriet på denne.... Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 skal bytte den i morra med en helt ny og likedan Xperia arc Skal nok få ladet den ordentlig opp en gang og sjekke og tilpasse meg med hvor lenge jeg kan spille/høre på musikk/surfe osv... Noen som har noen erfaringer med hvor mye strøm forskjellige "tjenester" tar? tenker spesifikt på 3G, wifi og bakgrunnsprogrammer. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Min har nå vart i 1dag 1t 54m og har 54% igjen det hjalp å endre skjerm lys og av instalerer oppdatering til goggle maps. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nyeste oppdateringen til google maps er kjent for å trekke sykt mye strøm. Jeg og flere sliter også med facebook for android som etter bruk kan "henge" seg opp og plutselig starte å spise batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå