Gå til innhold

Du vet du har spillt Minecraft for mye når....

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har laget en tråd om dette, (søke funksjonen er ikke så god...), men her går den....

Du vet du har spillt minecraft for mye når-

- Du går bortover en vei og plutselig endrer retning fordi du trodde du så kull borte ved en mur....

-Spretter bakover i panikk når tante Petunia plutselig står på trappa i sin nye grønne vinterjakke fordi du trodde hun vil eksplodere....

-Kikker opp på himmelen for å se om det er på tide å grave seg inn før mørket kommer....

-Høyre klikker når du nærmer deg en dør OG blir forfjamset når den ikke spretter opp.....

-Du finner ut at du IKKE kan felle trær med hendene....

-Ser vann på nedsiden av et stup og hopper før du får tenk deg om....

-Begynner å lete etter små rose griser når du er sulten....

Her er det bare å komme med det... Har flere ganger tatt meg i noe av dette og VET hvordan det er...

Første gang jeg spilte minecraft tenkte jeg, "Hva pokker er dette for noe firkanta greier.....?" Et par timer etter kan du ikke svare på hvor tiden ble av...

Spillet minner meg om Civilisation spillene, de hadde den samme leie tendensen med å stjele tid.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at du har spilt for mye Minecraft når huset og hagen din ingame ser mye finere ut en ditt virkelige hus og hage

Du vet at du har spilt for mye Minecraft når rompa di ser ut som mossy cobblestone etter å ha sittet for lenge

Du vet at du har spilt for mye Minecraft når man spiser en rå kotelett

Du vet at du har spilt for mye Minecraft når man prøver å plukke opp igjen vann man har tømt på bakken

Du vet at du har spilt for mye Minecraft når man tror man bare har høyrearm

Du vet at du har spilt for mye Minecraft når man er redd for TNT feller når man trykker på brytere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...