insolvent Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Dama skal levere en hovedoppgave i morgen. Hun har brukt Open Office til dette, men når hun lagrer i wordformat, blir ikke topptekst og bunntekst med. Så nå bruker vi Word 2007 i stedet. Det jeg lurer på, er hvordan man får sidenummereringen til å starte fra side 6 og ikke side 1? Prøver meg fram med "Field codes", men får det ikke til!! Noen som kan hjelpe til, evt. skrive hva som skal stå som kode? Nå står det: PAGE \* ArabicDash \* MERGEFORMAT der. Endret 5. mai 2011 av insolvent Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Da blir førstesiden nummer 6! Motsatt av det jeg ønsker. Ikke går det å legge inn negative verdier heller... Takk for forsøket! Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Det jeg lurer på, er hvordan man får sidenummereringen til å starte fra side 6 og ikke side 1? Det er da det du spør om, eller ...? EDIT: Ah, du ønsker ikke å vise sidenummeret på de 5 første sidene, kanskje? Endret 5. mai 2011 av helsten2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 He, he! Jeg ønsker at sidenummereringen starter fra det 6. arket i dokumentet. Slik at det som egentlig er side 6 blir side 1. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da kan du f.eks. legge in en "Section break" etter side 5 og så kun legge inn sidenummer herfra (ingen sidenummer i seksjon 1) 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Takk, det fungerte!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå